مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی گفت: طرح صیانت از حقوق شهروندان به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصدی در هلال‌احمر خراسان‌رضوی اجرا شده است.

اجرای کامل طرح صیانت از حقوق شهروندان در هلال احمر خراسان‌رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، فاطمه میانجی ظهر امروز در مراسم تقدیر از جایگاه زن که در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته تمام مفاد دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندان به صورت 100 درصدی اجرا شده و این برنامه‌ها در 5 بخش تخلفات کارکنان، ملاقات مردمی، روان‌سازی قوانین و مقررات، سازمان و کارکنان و بازرسی به انجام رسیده است.
وی با بیان اینکه هنوز ابلاغیه‌ای برای اجرای برنامه ششم توسعه به این حوزه ارسال نشده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های حوزه بانوان هلال‌احمر خراسان‌رضوی در  5 حوزه اجرایی شده است که به همان شکل برنامه پنجم توسعه اجرا می شود.
مسئول بانوان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با تأکید بر اینکه امدادگران بانو در مجموعه هلال احمر خراسان رضوی هم انداره مردان این جمعیت برای مأموریت‌ها فعالیت داشته و در آنها تأثیرگذار بودند، بیان کرد: فعالیت تیم‌های توانا در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برای امدادرسانی به بانوان مصدوم قابل توجه بوده است.
میانجی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای ارتقاء وضعیت زنان در اجتماع توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی مختلف، توزیع بسته‌های فرهنگی، ارائه خدمات به مناطق محروم، انجام آزمایشات برای غربالگری سلامت و اقدامات دیگری از این دست از سال‌های گذشته انجام شده که  در سال جاری نیز با قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.