۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: 364270

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما خیلی راحت سه امتیاز را به پرسپولیس داد.

جمله عجیب کاظمی در مورد شکست سیاه جامگان

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد کاظمی پس از شکست 3 بر 2 عصر امروز یکشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: باید بگویم به نظرم خیلی راحت سه امتیاز را تقدیم پرسپولیس کردیم. متاسفم برای تیم خودمان که برابر تیم 10 نفره شکست خورد. تیمی که نتواند از داشته هایش استفاده کند شایسته باخت بود.

وی ادامه داد: تبریک می گویم به پرسپولیس. این تیم در کورس قهرمانی بود اما بدون تماشاگرانش روح نداشت. ما از پس اندازی که باید استفاده می کردیم نتوانستیم سود ببریم و شایسته این شکست بودیم.

کاظمی ادامه داد: از بچه هایم راضی هستم اما ذخیره های ما که قرار بود بازی را دربیاورند به سود حریف درآوردند. پرسپولیس از دو و نیم موقعیت به سه گل رسید. البته همه نقص داشتیم. کادر فنی هم مشکلاتی داشت. با این حال بازیکنانم آنطور که می بایست بازی نکردند. خصوصا بازیکن خارجی ما که قبل از بازی گفته بود تا پول نگیرد بازی نمی کند.

وی در مورد ماندن تیمش در لیگ برتر گفت: ما دو بازی مستقیم با تیم های در خطر سقوط داریم که باید امتیاز این دو دیدار و چند دیدار دیگر را بگیریم و در لیگ بمانیم. این توانایی را داریم که بتوانیم به پیروزی برسیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    بازهم پرسپولیس شانسی این بازی روبرد