قدس آنلاین:رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان شمالی گفت: در طرح سلامت نوروزی اورژانس این استان ۱۲۰ ماموریت انجام داد که منجر به جابجایی ۱۳۰ نفر شد.

انجام ۱۲۰ ماموریت  توسط اورژانس خراسان شمالی در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، دکتر تقی دولت آبادی اظهار داشت: در ایام نوروز 106 فقره تصادف شهری و 130 فقره تصادف جاده ای در محور های ارتباطی این استان اتفاق افتاده است.

وی تعداد فوتی ها در این ایام را 15 مورد عنوان کرد و افزود: این آمار مربوط به کشته شده ها در سر صحنه تصادف و همچنین مجروحان فوتی در بیمارستان ها است.
وی اظهار داشت: تعداد فوتی های اعلام شده از سوی اورژانس استان تنها مربوط به تصادفات فوتی در محور های برون شهری است.
وی تعداد مصدومان با احتساب درمان در محل را 738 نفر ذکر کرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان شمالی گفت: در این مدت 37 هزار و 164 نفر به مراکز اورژانس بیمارستان های این استان مراجعه کرده اند.
دولت آبادی گفت: در ایام نوروز 10 بیمارستان در سطح استان به بیماران خدمات ارائه می دهند.
وی افزود: همچنین در این ایام 25 درصد از مراکز درمانی بخش خصوصی نیز برای ارائه خدمات به بیماران دایر هستند.
وی تعداد کل پایگاه های شهری و جاده ای این استان در ایام نوروز را 33 پایگاه عنوان کرد و افزود: در نوروز با 40 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس بیماران و مصدومان را به مراکز درمانی اعزام می شدند.
وی اظهار داشت: همچنین 6 ایستگاه سلامت نیز برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، آموزشی به مسافران در سطح این استان دایر شده است که چهار مرکز حدفاصل جنگل گلستان تا فاروج و دو مرکز نیز در محور بجنورد - اسفراین مستقر شده اند که در این مدت یک هزار و 97 نفر به این ایستگاه ها مراجعه کرده اند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.