مدیر کمیته ناشران داخلی از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی از افزایش اجاره بهای غرفه‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب در دوره بیست و نهم خبرداد.

اجاره بهای غرفه بخش بین‌الملل افزایش یافت/ بخش داخلی بدون تغییر/ غرفه‌بندی از ۲۵ فروردین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،محمدرضا توکل صدیقی مدیر کمیته ناشران داخلی از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون میزان اجاره بهای غرفه‌های نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و در پاسخ به این سوال که شنیده شده در سکوت خبری این موضوع با تغییراتی همراه بوده اظهار داشت: در بخش ناشران داخلی میزان اجاره بهای غرفه برای ناشران همانند سال گذشته و بدون تغییر خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه در دهمین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران که با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی و اعضاء شورا تعرفه کمیته بخش بین الملل نمایشگاه برگزار شد درباره نمایندگان ایرانی ناشران بین الملل مواردی به تصویب رسیده و ظاهرا قرار است اجاره بهای غرفه با افزایش همراه باشد، گفت: در بخش بین‌الملل تغییراتی حاصل شده و تعرفه با افزایش همراه بوده است.

مدیر کمیته ناشران داخلی با بیان اینکه افزایش تعرفه اجاره بها در کدام بخش از بین‌الملل خواهد بود نمایندگی‌ها یا کشورها توضیح داد: هر بخش تعرفه خاص خود را دارند، نمایندگان ناشران خارجی، واردکنندگان و نمایندگی‌ها، نماینده کشورها هریک تعرفه جداگانه‌ای دارند.

توکل صدیقی در پاسخ به اینکه چه زمانی شهرآفتاب به ناشران تحویل خواهد شد افزود: بخشی از امور به تشکل های نشر به نمایندگی اتحادیه ناشران واسپاری شده است، ما کار خود را آغاز کرده و ثبت نام ها را هم انجام داده ایم، در حال حاضر احداث سالن‌ها از سوی شهرداری در حال انجام است و وزارت ارشاد نیز پشتیبانی و زیربنایی را انجام می‌دهد. به این دلیل که جا به جایی نمایشگاه به محل جدید بزرگ و گسترده بوده مشکلات خاصی در این دوره به ما تحمیل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است طی زمان‌بندی از موزخ 15 فروردین تا 25 فروردین باید محل تحویل شودو سالنها آماده شود تا در ادامه غرفه بندی را آغاز کنیم. هرچند طبق زمان‌بندی هنوز امور باقی است اما خوشبین هستم.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.