قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز به دنبال پیروزی مقابل حریف ازبکستانی خود است.

تراکتورسازی با پیروزی بر پاختاکور صعودش را حتمی می‌کند
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است.

تیم تراکتورسازی تبریز برخلاف سه دوره قبلی حضورش، این بار از تیم‌های مدعی صعود به مرحله بعدی بوده و در پایان دور سوم با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

تراکتورسازی تبریز در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در تبریز با 4 گل از سد تیم الجزیره امارات عبور کرد. بازی برگشت دو تیم در امارات نیز به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافت تا نخستین برد خارج از خانه تراکتورسازی در بازی‌های آسیایی رقم خورد.

تراکتورسازی در دور سوم و در تاشکند در حالی نتیجه را با یک گل به پاختاکور واگذار کرد که می‌توانست از این بازی با امتیاز خارج شد.

حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی در تبریز به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند تا 9 امتیازی شده و در آستانه صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها قرار گیرند.

بعد از تراکتورسازی 6 امتیازی، الهلال عربستان با 5 امتیاز، پاختاکور ازبکستان با 4 امتیاز و الجزیره امارات با یک امتیاز قرار دارند.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پاختاکور ازبکستان ساعت 19 و 15 دقیقه چهارشنبه 18 فروردین در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.