قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ از آغاز طرح نوروزي در بخش حمل و نقل جاده اي از ٢٥ اسفند ٩٤ تا ۱۵ فروردين۹۵  بيش ۲۰۰هزار نفر از هموطنان  با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي جابجا شدند. 

در نوروز امسال بيش از ۲۰۰هزار نفر مسافر با ناوگان عمومي حمل و نقل جاده اي در استان جا به جا شدند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری ضمن تشريح عملكرد اين اداره كل جهت ارائه خدمات حمل و نقلي و فراهم نمودن بستر مناسب براي انجام سفر هاي ايمن و راحت  در قالب طرح نوروزی گفت:  204 هزارو135 نفر مسافر از 25اسفندماه 94      لغايت 15فروردين95 با 19 هزار و 79 سفر،  بوسيله  ناوگان حمل و نقل عمومي به درون و برون استانی مسافرت کردند.
     منوچهر  سلمان زاده  افزود: از مجموع اين تعداد سفر ،47هزارو 600 مسافر با  اتوبوس، 118هزارو753 مسافر بوسيله مینی بوس و 37 هزارو783 مسافر بوسيله ناوگان سواري انجام شد.
وی تصریح کرد: طي اين مدت نزديك به 5ميليون تردد در محورهای مواصلاتی استان به وسیله دستگاه های تردد شمار ثبت شده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل بيش از35  درصد افزایش را نشان می دهد. و بیشترین تردد در محور شهركرد - سورشجان  با510هزار130 تردد و کمترین تردد نیز در محور ناغان -شلمزار با 56هزار  تردد ثبت شده است.

سلمان زاده گفت :با هماهنگي هاي به عمل آمده در ماه هاي پاياني سال ٩٤ اين اداره كل  با تشكلهاي صنفي  و آمادگي كامل شركتهاي حمل و نقل مسافري از نخستين روزهاي آغاز طرح نوروزي و سفر هموطنان عزيز تلاش گرديد تا خدمات حمل ونقلي  به نحو شايسته ارائه و رضايت حداكثري مسافران جلب گردد و اين روند تا پايان طرح و سفرها ادامه داشت.

گفتني است  معاينه فني ناوگان حمل و نقل عمومي قبل از سفر با دقت و نظارت كامل انجام  شد و از تعهدات شركتهاي حمل و نقل مسافري مبني بر حركت ناوگان بر اساس برنامه اعلام شده و توقف در بين راه در مجتمع هاي خدماتي - رفاهي به شكل مناسب انجام گرديد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.