معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: اسامی برگزیدگان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد برای انجام ثبت‌نام نهایی اعلام شد.

اسامی برگزیدگان مراسم اعتکاف حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی اظهار داشت: همه برگزیدگان در صورت تمایل به شرکت در مراسم اعتکاف باید تا پایان روز یکشنبه 22 فروردین ماه جاری از طریق سایت etekaf.aqr.ir برای ثبت نام قطعی و تکمیل مشخصات اقدام کنند.
منبتی گفت: برای شرکت در مراسم اعتکاف سال جاری 12 هزار و 278 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 200 نفر در این مراسم معنوی حضور خواهند یافت.
وی تاکید کرد: عدم ثبت نام قطعی در زمان مقرر که غیر قابل تمدید است، انصراف از شرکت در مراسم تلقی شده و امکان شرکت در مراسم برای این عزیزان مقدور نخواهد بود.
منبتی تصریح کرد: برای کسانی که ثبت نام قطعی می‌کنند، امکان انصراف وجود ندارد و چنانچه به هر دلیل در مراسم حضور نیابند امکان ثبت نام مجدد تا 5 سال را نخواهند داشت، بنابراین توصیه می شود علاقه‌مندان پیش از ثبت‌نام از امکان حضور خود اطمینان حاصل کنند.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ادامه داد: پذیرش تنها ویژه افراد 15 سال به بالا است و از پذیرش سایر افراد جلوگیری خواهد شد.
وی گفت:‌ با توجه به عملیات ساختمانی تحکیم و مقاوم سازی و همچنین ظرفیت بسیار محدود و غیرقابل تفکیک مسجد جامع گوهرشاد، ثبت نام و پذیرش در سال جاری صرفاً از آقایان صورت خواهد گرفت.
سامانه پیامکی 30002020 و مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی 32020-051 آماده پاسخگویی به مسائل شرعی معتکفان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.