مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حکمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل را بعنوان دبیر همایش ملی و علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی منصوب کرد.

 دبیر همایش گفتگو و مناظرات رضوی منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در استان اردبیل ،سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حکمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  را بعنوان دبیر همایش ملی و علمی و پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی منصوب کرد.
در حکم دبیر جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خطاب به سیدناصر اسحاقی ، آمده است: بدون تردید این توفیق خدادادی است که خدمت در ساحت مقدس فرهنگ رضوی به جنابعالی اعطا شده است و پاسداشت این نعمت الهی عشق و ارادت خالصانه ای است که با بسیج ظرفیت استانی و ملی در اجرای فاخر این برنامه از سوی آن دبیر به منصه ظهور خواهد رسید.
در این حکم توفیق روز افزون برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پرتو عنایات حضرت ولی عضر (عج) و سلطان سریر ارتضاء حضرت ثامن الحجج (ع) و در سایه پربرک مقام معظم رهبری ار درگاه خداوند متعال مسئلت شده است.
یادآوری می شود؛ دومین همایش ملی گفتگو و مناظرات رضوی از سری برنامه های چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و  با مشارکت و همراهی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) ، شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ، استانداری اردبیل ، دانشگاه محقق اردبیلی ، مدیریت حوزه علمیه استان ، پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات و موسسه فرهنگی و هنری بنیسان تمدن فجر در اردبیل  برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.