قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز از راه‌اندازی سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت‌های الکترونیکی برای قبوض عوارض شهرداری تبریز خبر داد.

راه‌اندازی سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت‌های الکترونیکی شهرداری تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی گفت: سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت‌‌های الکترونیکی قبوض عوارض شهرداری تبریز با هدف کاهش قوانین دست و پاگیر اداری و برای تأیید پرداخت‌های قبوض عوارض شهرداری بدون مراجعه شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این سیستم شهروندان از این پس برای تأیید پرداخت خود نیازی به مراجعه به مناطق ندارند و این قبوض همانند دیگر قبوض آب، برق، تلفن و ... به صورت اتوماتیک در سیستم یکپارچه شهرسازی تأیید می‌شود.

این مسئول با اشاره به اقدامات اساسی انجام گرفته در حوزه شهر هوشمند تصریح کرد: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در طول چهار ماه گذشته اقدامات اساسی در رابطه با ایجاد چرخه‌های پرداخت الکترونیکی و اصلاح فرایندهای فنی مرتبط با این موضوع انجام داده است.

نجفی اضافه کرد: این اقدامات برای تسهیل امور شهرداری مانند پرداخت‌های عوارض شهرداری اعم از نوسازی، درآمد و مشاغل بوده است و یکپارچه‌سازی حساب‌های درآمدی مناطق به صورت حساب‌های الکترونیکی، امکان گزارش‌گیری‌های آنلاین و آنی، پیاده‌سازی تکنولوژی شناسه قبض و پرداخت بر روی قبوض عوارض، پرداخت‌های الکترونیکی از جمله POS در مناطق، ATM، اینترنت بانک و ... توسعه خدمات در دفاتر پیشخوان، ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و بانکی از طریق مرکز داده شهرداری تبریز از خدمات دیگر سازمان آمار و فناوری اطلاعت شهرداری تبریز است.

وی با اشاره به اینکه تمام فرایندها و زیرساخت‌های ایجاد شده با همکاری تنگاتنگ اداره‌کل امور مالی و اداره‌کل درآمد شهرداری تبریز همراه بوده است، ابراز امیدواری کرد؛ با توسعه بیشتر این خدمات شاهد گسترش فضای شهرداری الکترونیکی و مدیریت هوشمند در شهر تبریز باشیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.