مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان تهران با بیان اینکه توافق هسته‌ای سودی برای مردم نداشته است، گفت: متاسفانه مسئولان ما در رابطه با برجام با مردم شفاف نبودند و با صداقت صحبت نکردند.

مسئولان در مورد برجام با مردم صادقانه برخورد نکردند/ توافق هسته‌ای سودی برای ملت نداشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان تهران  با اشاره به مطرح شدن شعار سال توسط مقام معظم رهبری و همچنین سخنان معظم‌له در ابتدای سال، گفت: « اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل» شعاری است که رهبر معظم انقلاب برای سال 95 انتخاباب کردند که در همین راستا همه مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به نگرانی‌های مقام معظم رهبری در رابطه با برجام، افزود: برجام بیشتر از اینکه سودی برای مردم ایران داشته باشد سودش برای غربی‌ها و اروپایی‌ها بود، این توافق تاکنون که فقط روی کاغذ بوده و مردم در عمل چیزی از وعده‌هایی که مسئولان برای بعد از برجام می‌دادند را حس نکردند.

نبوی ادامه داد: متاسفانه مسئولان ما در رابطه با برجام با مردم شفاف نبودند و با صداقت صحبت نکردند. مردم ما در این انقلاب نشان داده‌اند که شفافیت و صداقت می‌خواهند و اگر چنین چیزی باشد در صحنه حاضر هستند. که نمونه آن را در برگزاری انتخابات‌ و در راهپیمایی‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان تهران گفت: دلیل اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند نحوه اجرای برجام به این گونه خسارت محض است به دلیل عدم صداقت مسئولین در این موضوع و به دلیل روی کاغذ ماندن و عملی نشدن وعده‌ها و تعهدات طرف مقابل است.

وی با اشاره موضع انفعالی دستگاه دیپلماسی در برابر بدعهدی‌های طرف غربی، تاکید کرد: مسئولین ما باید با شجاعت حرف بزنند. ما انقلاب کرده‌ایم و خون امام حسین(ع) باید در رگ‌های ما جاری باشد. رهبری انقلاب می‌خواهند انقلابی بودن در مردم و به‌خصوص جوان‌ها حفظ شود و ما در کلام رهبری حماسه و انقلابی بودن را مشاهده می کنیم اما متاسفانه معمولا این موضوع در کلام و رفتار برخی از مسئولین دیده نمی‌شود. متاسفانه به نظر می‌آید یک نوع خوف و ترس در برخی از مسئولین فعلی کشور وجود دارد.

نبوی در ادامه با اشاره به ادعای جدید اوباما در مورد عدم عمل ایران به روح توافق برجام، گفت: ایران به تعهدات خود بصورت کامل عمل کرده و آنها در حال اتهام زنی هستند. منظور آمریکا این است که اسلام و انقلاب ما نباشد و آنها به مرور همانطوری که حضرت آقا پیش بینی کرده بودند به سراغ مسائل دیگر از جمله مسائل موشکی و مسائل اصل انقلاب می‌آیند.

وی در خاتمه گفت: چیزی که آمریکایی‌ها می‌خواهند این است که مانند زمان پهلوی هرکاری خواستند در این کشور انجام بدهند و هیمنه انقلابی را از مردم ما بگیرند. ایران در عمل به تعهدات خود سنگ تمام گذاشت به حدی که اگر بخواهیم مجدد تاسیسات هسته‌ای خود را بنا کنیم زمان زیادی از ما می‌گیرد اما متاسفانه غربی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند حالا طلبکار هم شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.