یک جوان سوئیسی با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و در حضور تولیت اين آستان، با ادای شهادتين، به دين مبين اسلام مشرف شد و مذهب شيعه اثني‌عشري را برگزيد.

یک جوان سوئیسی به اسلام مشرف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، توليت آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) در جلسه تشرف جوان سوئيسي به دين مبين اسلام، گفت: امروز يك برادري به برادران ديني مسلمانان اضافه شد و امید است خداوند ایشان را ثابت قدم کرده و با ادامه تحقیق در زمینه اسلام در آینده یکی از مبلغان وارسته شود.

آيت‌الله سيد علي‌اصغر دستغيب با اشاره به ویژگی‌های بارز اسلام، افزود: اسلام دارای 2 ویژگی اساسی، کاملترین دین الهی و جاودانگی و همیشگی بودن است. امروز اگر بخواهیم حقایق اسلام را درک کنیم باید با قرآن انس گرفته و در راستای عترت پیامبراکرم(ص) حرکت كنيم تا به واقعیت اسلام برسيم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام همواره مدافع مظلومان بوده و تقابل با ظلم و استکبار بوده است، به نامه‌های رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی اشاره و خاطرنشان كرد: این نامه‌ها به موقع  نگاشته شد و تاثیر بسزایی در ترویج اسلام ناب داشت.

وي به جایگاه رفیع و با عظمت اسلام اشاره و اضافه كرد: در اسلام ترور، خشونت و حرکت ظالمانه وجود ندارد و اگر مجازاتی نیز پیش‌بینی شده  ویژه افراد متجاوز و نشان دهنده آن است که اسلام در مقابل افراد متجاوز بی‌تفاوت نیست.

آیت‌الله دستغیب خطاب به جوان دانشجوی سوئیسی توصیه کرد كه در مسیر علمی و تحصیلی خود تحقیقات اسلامی را پیگیری كرده و حقیقت اسلام را به گونه واقعی شناخته و مبلغ شایسته‌ای برای اسلام باشد.

براساس اين گزارش، پس از تشرف اين جوان سوئيسي به دين مبين اسلام، خطبه عقد دائم او با يك زن مسلمان توسط آيت‌الله دستغيب جاري شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.