سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‎آموزی شهرستان‌های استان تهران طی دو مرحله ویژه پسران و دختران برگزار می‌شود.

برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایکنا، به‌همت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،‌ سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران طی دو مرحله ویژه پسران و دختران برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور سه هزار و دویست نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از شهرستان‌های استان تهران شامل رباط کریم، شهر ری ناحیه 1 و 2، اسلامشهر، بهارستان ناحیه 1 و 2، چهاردانگه، شهریار و ... در محل دبیرستان دخترانه شهید غیوری شهر ری واقع در خیابان ابن بابویه،‌ خیابان ترکاشوند،‌ برگزار می‌شود.

این مسابقات طی دو هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه،‌ 26 و 27 فروردین‌ماه ویژه دختران دانش‌آموزان (900 دانش‌آموز در روز پنجشنبه و 700 دانش‌آموز در روز جمعه) و نیز روزهای پنجشنبه و جمعه، دوم و سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری ویژه پسران دانش‌آموز(800 دانش‌آموز در روز پنجشنبه و 700 دانش‌آموز در روز جمعه) برگزار خواهد شد.

همچنین، این تعداد دانش‌آموز شرکت کننده در این مرحله از مسابقات نفرات برگزیده در مرحله شهرستانی هستند که هم‌اکنون در این مرحله و در سطح شهرستان‌های استان تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

یادآور می‌شود، سی و چهارمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن شهرستان‌های استان تهران طی دو هفته اواخر فروردین‌ماه و اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری در دبیرستان دخترانه شهید غیوری شهر ری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.