همزمان با ادامه پیشروی نیروهای امنیتی در عملیات آزادسازی شهر هیت، رزمندگان تیپ علی‌اکبر(ع) از نیروهای حشد شعبی توانستند با دفع حمله تروریست‌های داعشی، شمار زیادی از آنها را به هلاکت برسانند.

 ضربات دردناک تیپ علی‌اکبر(ع) به تکفیری‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، رسانه‌های عراق اعلام کردند رزمندگان تیپ علی الاکبر(ع) تابع آستان مقدس حسینی هجوم تروریست‌های داعشی به مواضع نظامی نیروهای امنیتی در ناحیه الصینیه در 10 کیلومتری شمال شهرستان بیجی را دفع کردند.

بر اساس بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر شد، باندهای تروریستی داعش در آخرین ساعات شب گذشته برای سیطره مجدد بر مواضع نظامی نیروهای امنیتی تلاش می‌کردند، اما رزمندگان تیپ علی الاکبر(ع) توانستند ضربات دردناکی به دشمن وارد کنند و در نتیجه خسارت‌ها و تلفات‌ سنگینی به تکفیری‌ها وارد شد.

این  اولین بار نیست که رزمندگان تیپ علی اکبر(ع) تلاش‌های تروریست‌های داعشی برای نفوذ به مناطق تحت کنترل حشد شعبی و نیروهای امنیتی را خنثی می‌کنند.

تحلیلگران نظامی عراقی بر این باورند که باندهای تروریستی داعش پس از شکست در مناطق متعددی در شمال و غرب عراق، در حال حاضر تلاش می‌کنند دست به حملات پراکنده علیه نیروهای نظامی در مناطق آزاد شده بزنند که تمام این حملات و تلاش‌ها چیزی جز ماجراجویی‌های شکست خورده نیست و هدف داعشی‌ها از این حملات تلاش برای ابراز وجودی است که به زودی به زوال و نابودی منجر خواهد شد.جهاز مکافحة الإرهاب یسیطر على ثلاث مناطق فی هیت

آزادی سه منطقه در هیت

از سوی دیگر سرلشکر ستاد عبدالغنی الاسدی فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق از موفقیت نیروهای این یگان در آزادسازی سه منطقه در شهر هیت واقع در استان الانبار از اشغال تروریست‌های داعشی خبر  داد. بر اساس گزارش الفرات، وی گفت نیروهای امنیتی تقریبا نیمی از شهر هیت را آزاد کرده‌اند و محله‌های المعلمین، الجبانیه و منطقه‌ای را که از میدان ساعت تا محله صنعتی امتداد داد، به کنترل خود درآورده‌اند.

این مقام امنیتی عراق تصریح کرد تلفات و خسارت‌های سنگینی به باند تروریستی داعش در هیت وارد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.