دومین کارگاه آموزشی ورزش و سرطان به صورت رایگان در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین کارگاه آموزشی ورزش و سرطان در بیمارستان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این کارگاه از سوی مرکز مهر رضوی و با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در خصوص تأثیر ورزش بر درمان بیماری‌ها به‌ویژه سرطان، شنبه 28 فروردین‌ماه جاری در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان رضوی(فاز یک) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در ادامه راه‌اندازی بخش‌های مختلف مرکز مهر رضوی که مرکز آموزش، پژوهش، تشخیص و درمان بیماران سرطانی است، به منظور تقویت و بهبود قوای جسمانی، ارتقای کیفیت زندگی و کاهش افسردگی بیماران سرطانی این کلاس‌های ورزشی برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع فزاينده‌ بیماری سرطان و نياز به ارتقای سطح دانش و آگاهي از روش‌هاي پيشگيري و درمان نوين اين بيماري، بيمارستان رضوي تصمیم به راه‌اندازی يك مرکز سرطان مطابق با استاندارهاي بين‌المللي گرفته كه هدف از راه‌اندازی این مرکز، افزایش سطح آگاهی و اطلاعات افراد جامعه نسبت به این بیماری و حمايت و درمان بیماران پس از تشخیص نوع بیماری آن‌ها (سرطان) است و این کارگاه‌های آموزشی و درمانی در همین راستا به صورت رایگان انجام می‌شود.

این مرکز با هدف تسریع در امر تشخیص به موقع، درمان کامل، افزایش کیفیت زندگی بیمار و کاهش سطح هزینه‌های درمانی، برنامه‌هايی را در قالب حمایت از بیمار و خانواده‌ وي ارائه می‌دهد و از ابتدای تشخیص تا بازتوانی و بهبود بیمار با وی همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است، ورود به این کارگاه برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان خواهد بود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 36002794 تماس حاصل کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.