ساخت سری دوم مسابقه «خانه ما»‌ که به نوعی مروج مصرف به میزان نیاز بود و توانست، انگیزه این مسئله را در خانواده های ایرانی تقویت کند به زودی آغاز می‌شود.

۱۰۰ برابر سرمایه اولیه جایزه بگیرید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مستند مسابقه «خانه ما» درباره سه خانواده است، سه گروه که باید در زمینه صرفه جویی با هم رقابت کنند و سرانجام هر یک که پس انداز بیشتری از سرمایه اولیه 500 هزار تومانی اندوخته باشند، 100 برابر آن جایزه بگیرند.

طی هشت قسمت گذشته دیدیم هر سه خانواده توانستند در این مدت سبک زندگی تازه ای را در پیش بگیرند، مصرف آب و برق هر سه نسبت به قبل کاهش یافت و به تدریج، به جرئیایی در زندگی شان دقت کردند که هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند.

در انتها مشخص شد هر یک از این سه شرکت کننده ها دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند؛ خانواده صمصام نشان دادند در بدترین شرایط می توانند سختی ها را تحمل کنند و همین امر نقطه قوت آنها بود.

خانواده جباری با مدیریتی قوی، از همان ابتدا ثابت کردند یکی از شانس های برنده شدن در این مسابقه هستند و خانواده آزادی هم نشان دادند حاضرند مشورت و همفکری را تا سر حد بحث و جدل کش بدهند تا به ایده ای طلایی برسند.

در نهمین قسمت «خانه ما» می بینیم مسابقه به اتمام رسیده و حالا هر سه خانواده آموخته اند چگونه می توانند با مدیریت بهتر، از هزینه های زندگی بکاهند و پس انداز بیشتری داشته باشند.

این مسابقه به نوعی مروج مصرف به میزان نیاز بود و توانست، انگیزه این مسئله را در خانواده های ایرانی تقویت کند.

سری دوم این برنامه نیز به زودی ساخته خواهد شد. حسام اسلامی و علی رمضان کارگردانان «خانه ما» هستند.

نهمین قسمت این برنامه روز جمعه 20 فروردین ساعت 21.30 از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش «خانه ما» هم برای ساعت 14 روز بعد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.