۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: 366055

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای استان در بخش گردشگری، گفت: راه‌اندازی هتل و رستوران شناور در خلیج فارس از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه گردشگری در استان بوشهر است.

راه‌اندازی هتل شناور در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الف،‌ مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است و همه باید در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.
به گزارش مهر؛ وی با اشاره به نقش بسیار مهم بانک‌ها در تحقق شعار امسال، بیان کرد: بانک‌ها باید در راستای رونق اقتصادی و اجرای طرح‌های مختلف برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری نقش‌آفرین باشند.
استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات اعتباری سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی به‌ویژه طرح‌های نیمه‌تمام و مشکلات واحدهای نیمه‌تمام شد و اضافه کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بانک‌ها همکاری لازم برای تکمیل واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه تمام را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های تولیدی دارای بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت تکمیل و حمایت هستند، خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی ۵۰ تا ۷۰ درصد نیز در اولویت بعد هستند.
سالاری با اشاره به اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در پشت سد رئیسعلی دلواری، ادامه داد: اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در این طرح ایجاد می‌شود.
وی از گردشگری به عنوان یکی دیگر از زمینه‌های توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال در استان بوشهر یاد کرد و افزود: بسیاری از مردم ایران علاقمند هستند که به سواحل جنوب ایران و به ویژه استان بوشهر سفر کنند و این موضوع فرصت مطلوبی برای توسعه گردشگری در استان است.
استاندار بوشهر با اشاره به استان بوشهر حدود هشت ماه از سال دارای آب و هوایی مطلوب برای حضور گردشگران است، گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده راه‌اندازی هتل و رستوران شناور در خلیج فارس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.