قدس آنلاین- اراک- مخناری: همايش پياده روي خانوادگي و جشنواره بازي هاي بومي محلي روز جمعه به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اراك در پارك اميركبير اين شهر برگزار شد

همايش پياده روي خانوادگي وجشنواره بازي هاي بومي محلي دراراك برگزارشد

در اين همايش حدود سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند و برنامه هاي متنوع ورزش بومي از جمله هفت سنگ، لي لي، طناب كشي، طناب زني، دارت و روپايي در آن اجرا شد. اجراي موسيقي، شعر خواني، حركات نمايشي و ورزش باستاني از ديگر برنامه هاي اين همايش و جشنواره بومي و محلي در پارك اميركبير اراك بود.

رئيس سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اراك در حاشيه برگزازي اين همايش و جشنواره بومي محلي در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: اين همايش به منظور ارتقاء سلامت و روحيه شادي و نشاط در مردم و توسعه ورزش همگاني برگزار شد. حميد كربلايي حسني افزود: همايش و جشنواره هاي بومي محلي سال گذشته در هر ماه برگزار مي شد كه با رضايتمندي و استقبال گسترده شهروندان مواجه شد و اين امر در سال جاري نيز به صورت ماهانه برگزار مي شود.

وي بيان كرد: تعداد ايستگاه هاي ورزش صبحگاهي اراك نيز از هشت ايستگاه در سال گذشته به ۱۵ ايستگاه افرايش يافته كه اين امر نقش موثري در توسعه ورزش به ويژه ورزش همگاني دارد. در پايان اين همايش و جشنواره بازي هاي بومي و محلي به نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشي جوايزي به رسم يادبود اهدا شد و به شش نفر از شركت كنندگان نيز به قيد قرعه دوچرخه سواري اهدا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.