۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 366207

اولین دیدار از مجموع هفت دیدار پیش بینی شده در مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا برگزار می شود.

آغاز فینال هفتگانه در لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر،‌ با برتری نفت آبادان در دیدار هفتم برابر شیمیدر تهران و فینالیست شدن این تیم در مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، برای اولین بار طی پانزده سال گذشته فینال این رقابت ها بدون حضور یک تیم تهرانی و کاملا جنوبی برگزار خواهد شد. پتروشیمی دیگر تیم فینالیست لیگ بسکتبال است که در هفته پایانی سال گذشته با غلبه بر شهرداری اراک جواز حضور در این مرحله از مسابقات را به دست گرفت.

تعیین هفت خوان و گذر موفق ازچهار خوان آن مسیری است که برای بهترین تیم شرکت کننده در لیگ بسکتبال جهت دستیابی به جام قهرمانی تعیین شده است. جدال دو تیم جنوبی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در این مسیر از فردا آغاز می شود. 

در دو دیدار ابتدایی فینال لیگ بسکتبال پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی  که از همان آغاز مسابقات این دوره هم مدعی ترین تیم برای قهرمانی بود میزبان است. این دو دیدار یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود. دیدارهای سوم و چهارم هم پنجشنبه و جمعه در آبادان برگزار خواهد شد. اگر در پایان این چهار دیدار قهرمان لیگ مشخص نشود، بازی های پنجم، ششم و در نهایت هفتم نیز برگزار خواهد شد. 

اما برای حضور در فینال لیگ بسکتبال پتروشیمی حامد حدادی که فصل کاملا موفقی در لیگ چین سپری کرد را به خدمت گرفته است. حدادی در کنار بازیکنانی مانند ادگار سوسا و بهنام یخچالی مهره های کارآمد مهران شاهین طبع را هستند. با حضور این بازیکنان و البته دیگر نفرات پتروشیمی، این تیم بخت زیادی برای قهرمانی دارد و به جز این هم فکر نمی کند اگرچه نفتی ها هم امیدها و اهدافی برای خود و از حضور در فینال دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.