معاون اول رئیس شورای قانونگذاری فلسطین تاکید کرد کماندوهای شاخه نظامی حماس اجازه نخواهند داد محاصره دریایی نواز غزه ادامه یابد.

کماندوهای دریایی «القسام» محاصره دریایی اسرائیل را خواهند شکست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «احمد بحر» معاون اول رئیس شورای قانونگذاری فلسطین اعلام کرد نیروی دریایی که گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس تشکیل داده‌ معادله جدیدی در هر رویارویی آینده با رژیم اشغالگراسرائیلی خلق خواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، بحر در خطبه‌های جمعه (دیروز) گفت: غواص‌ها (کماندوهای دریایی القسام) اجازه نمی‌دهند محاصره علیه غزه از طریق دریا ادامه یابد.

بحر در ادامه از حمایت شورای قانونگذاری فلسطین از گفت‌وگوهای قطر با هدف اجرایی شدن توافق‌های آشتی و پایان اختلافات فلسطینی خبر داد و تاکید کرد: آشتی باید بر اساس اصول ثابت فلسطین و مقاومت باشد که ملت فلسطین را متحد کرده نه بر اساس هماهنگی امنیتی.

وی تاکید کرد: گزینه مقاومت فلسطینی تنها و کوتاه‌ترین راه برای آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگرداندن حقوق این ملت است؛ سلاح مقاومت، خط قرمزی است که هیچ کس نمی‌تواند بر سر آن چانه‌زنی کند. نبرد آینده به فضل خدا نبرد آزادسازی قدس و مسجدالاقصی خواهد بود. ما از حقوق و اصول و مقدسات خود هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

بحر سپس از تمامی گروه‌های مقاومت فلسطین درخواست کرد در راستای آزادی تمامی اسرای در بند رژیم صهیونیستی بکوشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.