با همكاري صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي، در سال ۹۴ بیش از ۱۸۱ هزار دقیقه برنامه از فعالیت های آستان قدس رضوی از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش شد.

پخش ۱۸۱ هزار دقیقه برنامه از فعالیت های آستان قدس رضوی در رسانه ملي

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سرپرست اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوی گفت: در سال 94  صدا و سیمای جمهوری اسلامی 181 هزار و 72 دقیقه از جدول پخش برنامه های خود را به انعکاس برنامه های مرتبط با آستان قدس رضوی اختصاص داد.
سيد احمد هاشم آبادي گفت: از مجموع مدت زمان اختصاص داده شده به برنامه های آستان قدس رضوی، 72 هزار و 94 دقیقه برنامه در فصل بهار، 88 هزار و 875 دقیقه در فصل تابستان ، 19هزار و 499 دقیقه در فصل پاییز و بیش از 16هزار دقیقه برنامه در فصل زمستان از رسانه ملی پخش شده است.
وي تصريح كرد: بالاترین میزان پخش برنامه به سه ماهه دوم سال که متقارن با ایام دهه کرامت و ولادت حضرت رضا(ع) است، اختصاص داشته که پوشش برنامه هاي حرم مطهر حضرت رضا(ع) محور اصلي برنامه هاي رسانه ملي بوده است.
وي گفت: در مجموع 142 هزار و974  دقیقه برنامه از شبکه های اول، دوم، سوم، چهار، قرآن، خراسان رضوی، خبر، تهران، شما، آموزش، مستند، ورزش و شبکه های استانی پخش شده است که بیشترین حجم برنامه ها به شبکه خراسان رضوی با 87 هزار و 119 دقیقه و بعد از آن شبکه قرآن با 13 هزار و 600 دقیقه اختصاص دارد.
هاشم آبادي اذعان داشت: شبکه های برون مرزی نیز در سال 94، 38 هزار و 753 دقیقه برنامه را از شبکه های جام جم، الكوثر، العالم، شبکه سحربه زبان های اردو، انگلیسی، فرانسه، آذری، عربی، شبکه ولایت و شبکه press tv برای زائران غیرایرانی و فارسی زبانان خارج از کشور پخش کرده اند.
سرپرست اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي خاطرنشان كرد: شبکه اتحادیه با پخش بیش از 23 هزار دقیقه، شبکه جام جم با پخش بیش از 14 هزاردقیقه و شبکه الکوثر با پخش بیش از 12 هزار دقیقه بیشتری حجم برنامه ها را به خود اختصاص دادند.
وي بيان داشت: 48 شبکه رادیویی درون مرزی نیز در سال 94، 17هزار و 806 دقیقه برنامه با محوریت معرفی خدمات آستان قدس رضوی پخش کرده اند.
هاشم آبادي در پايان گفت: در مجموع، مدت زمان پخش برنامه ها در سال 94 نسبت به سال قبل افزایش یافته است که این امر به دلیل برقراری ارتباطات مستمر و افزایش تعاملات با شبکه های مختلف سیما بوده است.
همزمان با ايام میلاد امام محمد باقر(ع) انجام شد؛
پذيرايي از زائران در ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی
هم‌زمان با شب و شام ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع)، خادمان و خیران ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) از ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) پذیرایی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این ایستگاه صلواتی که به همت مهندس مهدی عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و همکاری خادمان این آستان مقدس برپا شده است در شب و شام میلاد پنجمین اختر تابناک امامت، از 10 هزار زائر حرم ثامن الحجج پذیرایی به عمل آورد.
در این مراسم که با مشارکت جمعی از نیکوکاران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) برپا شد، پس از برگزاری مراسم جشن میلاد امام باقر(ع) در حرم مطهر رضوی، هنگام ورود و خروج عاشقان و دلدادگانی که از راه دور و نزدیک جهت عرض تبریک به ساحت قدسی امام رضا(ع) به حرم مطهر مشرف شده بودند، با کیک، شيركاكائو و آبمیوه پذیرایی به عمل آمد.
شایان ذکر است، ایستگاه صلواتی امام جواد(ع) در مناسبت های مختلف مذهبی از زائران و مجاوران پذیرایی می کند.
توسط مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی
سمینار علمی- آموزشی « مخاطب شناسی فرهنگی زائرین» برگزار می شود
مدیر مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی از برگزاری سمینار علمی- آموزشی «مخاطب شناسی فرهنگی زائرین» خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، اسماعیل غلامی در خصوص علت برگزاری این سمینار گفت: مهمترین هدفی که از فعالیت های فرهنگی آستان قدس رضوی پیگیری می شود، تعمیق و تبیین قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) و به ویژه فرهنگ رضوی در میان مردم در حوزه ملی و فراملی است که نخستین قدم در مسیر دستیابی به آن مخاطب شناسی است و برای شناخت نیاز مخاطبان از روش های گوناگونی می بایست استفاده کرد
وی با اشاره به این که فعالیت فرهنگی برای زائران باید با مخاطب شناسی دقیق و سنجش ارتباط و موفقیت آن صورت گیرد، اظهار داشت: ارتباط فرهنگی زمانی به ثمر می نشیند که با مخاطب شناسی همراه باشد.
ادامه این خبر حاکی است، در این سمینار علمی- آموزشی و تخصصی که روز یکشنبه 29 فروردین ماه برگزار می شود دکتر حسن خجسته باقرزاده که دکتراي مديريت استراتژيک از دانشگاه عالي دفاع ملي را به عنوان بخشی از فعالیت های علمی در کارنامه تحصیلی خود دارد، به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
وی که ریاست شوراي سياستگذاري دومين همايش بين المللي مديريت و اقتصاد رسانه، ریاست كميته تبليغ، ترويج و آموزش سند چشم انداز در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام و عضویت در هيات علمي دانشکده تولید دانشگاه صدا و سيماي جمهوري اسلامي را در کارنامه کاری خود دارد، پیرامون موضوعات ارتباطات فرهنگی، استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای در ارتباطات و مخاطب شناسی فرهنگی زائرین، مطالبی را عنوان خواهد کرد.
این سمینار از ساعت 9 الي 13:30 در محل حرم مطهر- سردر غربی صحن جامع رضوی برگزارخواهد شد.
گفتنی است همکاران علاقه مند به شرکت در این سمینار علمی – آموزشی در صورت تمایل می توانند از طريق سيستم جام فردي تا تاريخ 29فروردین ماه  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
توسط مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی؛
سمینار علمی- آموزشی «تجزیه و تحلیل شغل» برگزار می شود
مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی در نظر دارد سمینار علمی- آموزشی «تجزیه و تحلیل شغل» را برگزار کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این سمینار علمی- آموزشی و تخصصی در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 25 فروردین ماه برگزار می شود.
ادامه خبر حاکی است، در این سمینار که با هدف آشنایی فراگیران با اهمیت جایگاه اطلاعات تجزیه و تحلیل شغلی در مدیریت منابع انسانی برگزار خواهد شد، «احمدرضا نصیری» برای همکاران شاغل در حوزه مدیریت توسعه و نوسازی اداری به ایراد سخن خواهد پرداخت.
وی که درحیطه های استقرار سیستم مدیریت کیفیت، عارضه یابی، تعالی سازمانی، بازاریابی، فروش و برند سازي و مشاوره استراتژیک در شرکت هاي تولیدي و خدماتی، سابقه مدیریت و مشاوره دارد، مطالبی را پیرامون تجزيه و تحليل شغل پايه اساسي همه وظايف مديريت منابع انساني، اهمیت جایگاه تجزیه و تحلیل شغلی، تاثیر اطلاعات تجزیه و تحلیل شغلی مدیریت منابع انسانی را عنوان خواهد کرد.
شایان ذکر است این سمینار در ساعت های 8 الي 12 و 16 الي 20 در محل سالن اجتماعات مركز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوي واقع در خيابان كوهسنگي - بين كوهسنگي 17 و 19  برگزار می شود.
همکاران علاقه مند به شرکت در این سمینار علمی – آموزشی در صورت تمایل می توانند از طريق سيستم جام فردي تا تاريخ 25 فروردین ماه  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.