۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 367815

قدس آنلاین- تبریز: آرزوی دیرینه قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان در حال تحقق است.

کورس ماشین‌سازی برای رسیدن به لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته سی و سوم لیگ دسته یک ایران جام آزادگان تیم ماشین‌سازی تبریز در مسجد سلیمان به یک پیروزی بزرگ دست یافت و با نتیجه دو بر یک برابر نفت این شهر به برتری رسید.

در بین چهار تیم دیگر مدعی صعود به لیگ برتر تنها تیم مس کرمان برابر حریف خود پیروز شده است و تیم‌های پیکان تهران، فجر سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل مقابل حریفان خود متوقف شدند تا وضعیت تیم ماشین‌سازی برای صعود به لیگ برتر به بهترین شرایط برسد.

در حال حاضر ماشین‌سازی تبریز با 55 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و تیم‌های خونه به خونه بابل و مس کرمان 53 امتیازی بوده و فجر سپاسی نیز 51 امتیازی است.

ماشین‌سازی دو هفته پیش هم در شیراز برابر فجر سپاسی این شهر به پیروزی ارزشمندی دست یافته بود، اما در تبریز برابر ایرانجوان بوشهر به تساوی رضایت داده و دو امتیاز حساس را از دست داده بود.

از رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک، سه تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.

تیم ماشین‌سازی تبریز با 48 سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است. این تیم در سال 75 از رقابت‌های لیگ دسته یک (لیگ برتر فعلی) به دسته پایین‌تر سقوط کرده و بیست سال می‌شود که در انتظار بازگشت به بالاترین سطح فوتبال کشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    امیدوارم تیم ماشین سازی ومس وپیکان به لیگ برتر بروند چون پشتوانه دارند برای لیگ خونه به خونه خوب نیست دوامی در لیگ برتر ندارد
  • رضا IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    تیم پیکان مس ماشین سازی صعود میکنند
  • بهروز IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    من امیدوارم تیمهای ماشین سازی ونساجی به لیگ برتر صعود کنند چون از تیمهای قدیمی کشور میباشند وتیم نساجی هواداران زیادی دارد لیگ برتر جذاب تر خواهد شد