به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای طرح بهسازی مسکن روستایی ۹۶ هزار و ۶۹۳ فقره سهمیه وام استان همدان بوده که بیش از ۹۲ هزار و ۹۹۰ مراجعه کننده داشته است.

۸۶۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان احداث واحدهای مسکونی روستایی در همدان پرداخت شد

وی خاطرنشان کرد: از تعداد 92 هزار و 990 مراجعه کننده 86 هزار و 576 متقاضی به نظام بانکی جهت بررسی و عقد قرار داد معرفی و بیش از 76 هزار و 645 پرونده موفق به اخذ قرار داد شدند.
وی تصریح کرد: همچنین بالغ بر 68 هزار و 120 واحد مسکونی از نظام عالی مجموعه بنیاد پایان کار خود را اخذ کردند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در مجموع 211 هزار و 860 متر مربع ساختمان در سطح روستاهای همدان ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای در سطح ملی فی مابین بنیاد مسکن و کمیته ای امداد امام راحل منعقد شده است، گفت: با وجود این تفاهم نامه بیش از 20 هزار واحد مسکونی در سطح کشور برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) احداث می شود که از این تعداد سهمیه استان همدان هزار واحد مسکونی است.
ظفری افزود: تاکنون بیش از 800 متقاضی مددجوی کمیته امداد امام راحل معرفی که از این تعداد 202 نفر به بانک های عامل معرفی شدند.
ظفری در خصوص طرح هادی روستایی نیز،  خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سطح استان همدان روستاهای بالای 20 خانوار از طرح هادی برخوردار شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان تصریح کرد: شاخص طرح هادی در سطح ملی 86 درصد است که در استان همدان 100 درصد انجام شده است.
وی افزود: همچنین 322 طرح بازنگری در دستور کار بنیاد قرار گرفته که 28طرح در سال 94 انجام شده است.
ظفری در آخر به آسفالت راه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری 150 روستا از محل قیر اعتباری بهسازی و ساماندهی می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.