معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بیش از ۶۷ درصدی میانگین حقوق فرهنگیان طی دو سال فعالیت دولت یازدهم، توضیحاتی را ارائه داد.

جزئیات رشد ۶۷ درصدی میانگین حقوق فرهنگیان طی دو سال فعالیت دولت یازدهم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمد بطحایی با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش در خصوص افزایش رشد 67 درصدی میانگین حقوق فرهنگیان طی دو سال دولت تدبیر و امید، گفت: وقتی رشد میانگین حقوق فرهنگیان در آبان ماه 94 را با شهریورماه 92 مقایسه می‌کنیم، مشاهده می‌شود که میانگین حقوق و مزایا از مبلغ 12 میلیون 565 هزار ریال در شهریور ماه 92 به 21 میلیون و 75 هزار ریال در آبان ماه 94 رسیده و این میزان رشد 67 و 7 دهم درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: این در حالی است که افزایش حقوق مطابق با ضریب جدول حقوق کارکنان دولت در هر سال توسط هیأت وزیران تصویب و ابلاغ می شود به گونه‌ای که در سال 93 نسبت به 92 معادل 20 درصد و در سال 94 نسبت به 93 معادل 14 درصد رشد داشته است و مقایسه آماری ارقام با سایر کارکنان دولت نشان می‌دهد که هرگونه تشکیک در جهت محاسبات را به طور کامل برطرف می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت یازدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه داشته است، خاطرنشان کرد: بخش عمده دلیل افزایش رشد میانگین حقوق فرهنگیان مربوط به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان است که از مهرماه سال 94 اجرایی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک فرهنگی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    چراکلاه آماری سرفرهنگیان می گذاریداگر درصدافزایش هرسال را نسبت به سال قبلش حساب کنیدبعددرصدافزایش هرسال راجداجمع کنیدمیزان افزایش دوسال زیر40درصدمی شود.نه 67درصد-ضمناای کاش وزیرمحترم درصدتورم راهم باهمین فرمول خودش حساب می کردندتامردم آگاه شوند