عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه برجام‌های ۲ و ۳ توسط استحاله طلب‌های داخلی مطرح می‌شود، گفت: هدف از طرح این موضوع هویت‌ زدایی از انقلاب اسلامی است.

هدف از طرح برجام ۲ و ۳ هویت‌ زدایی از انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،پوریا ابراهیم پورضیائی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به لزوم عمل به اقتصاد مقاومتی برای مصون ماندن از تحریم‌ها، گفت: اگر بخواهیم به صورت کلی پاسخ دهیم باید به منشاء تحریم‌ها علیه کشورمان نگاه کنیم، هیچگاه باطل حق را تایید نمی‌کند و دست از دشمنی با حقیقت بر نخواهد داشت.

وی افزود: دشمن برای شروع در سه عرصه با جمهوری اسلامی وارد تقابل شده است از جمله انرژی اتمی، تسلیحاتی و حقوق بشر که در این سه زمینه مواضعی دارد که قطعا کوتاه نخواهد آمد همانطور که در زمینه ی هسته ای بر مواضع خود مستحکم ایستاد.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: جمهوری اسلامی تا از تقویت نیروی نظامی خود را دست نکشد، تا حقوق بشر اسلامی را رعایت می‌کند و به صورت تمام ٬پروژه ی هسته ای را تعطیل نکند دشمن دست از تقابل با ما بر نخواهد داشت. و بعد از این ها تازه باید منتظر درخواست های دیگری باشیم.

پورضیائی با اشاره به راهکار بی‌اثر کردن تحریم‌ها، گفت: آنچه که می‌توان انجام داد تا این فشار ها از لحاظ بین‌المللی بر ما کمتر شود این است که ما در عرصه روابط بین الملل بتوانیم در زمینه های مختلف استراتژیک، نظامی، اقتصادی و... یک در هم تنیدگی منافع با کشور های دیگر ایجاد کنیم که منافع آن ها در گروی منافع و حیات جمهوری اسلامی باشد. در اینصورت آنها به خود اجازه عرض اندام نخواهند داد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران بد عهدی آمریکا را موضوع تازه‌ای ندانست و گفت: بار ها در طول همین چند دهه عمر نظام جمهوری اسلامی ما از این بد عهدی ها و یا دبه کردن ها بسیار تجربه کرده‌ایم. همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند امید داشتن و دل خوش کردن به آمریکا و غرب اشتباه بزرگی است که متاسفانه بازهم برخی رجال سیاسی به آن تن دادند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید در مقابل عهد شکنی غرب به مجلس پاسخگو باشد، گفت: این که عده‌ای می‌گویند این حرف هایی که طرف غربی ها می‌زنند جنجال سیاسی خودشان است و ما از آن ها تعهد داریم و ... این حرف بیهوده‌ای است. وقتی هیچ اتفاق خوبی نیفتاده و نکات منفی هم بیشتر شده اند نه تنها بزک کردن دشمن است بلکه این یک دروغ بزرگ به ملت ایران است.

پورضیائی در خصوص طرح برجام‌های 2 و 3 توسط برخی‌ در داخل گفت: زمزمه برجام های 2 و 3 در داخل از طرف آقایان استحاله طلب به گوش می‌رسد. اینها پس از برجام اول جسورتر و بی‌پروا تر شده‌اند. بدون شک سخن از برجام‌های دیگر یعنی پایه گذاری و مقدمه چینی برای پروژه «تغییر رژیم» دشمن است. برجام های دیگر یعنی استحاله کامل نظام اسلامی بدست استحاله طلب های داخلی.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که در برجام اول در حوزه هسته‌ای تقریبا بسیاری از زیر ساخت هایمان را از دست دادیم با برجام های بعد یقیناً می‌خواهند زیر ساخت های دیگری نابود و در پی آن اقتدار و توان نظام را تضعیف و وابسته کنند. دشمن این‌بار در پی اهداف مقطعی نیست بلکه در پی اصول زدایی از انقلاب و هویت جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    آقای دانشمند برادر دلواپس هدف انسجام داخلی است نه آنچه شما فرمودید
  • ایرانی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    آقای دانشمند برادر دلواپس هدف انسجام داخلی است نه آنچه شما فرمودید
  • ایرانی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    برادر محترم هدف انسجام داخلی است امروز اختلاف سلیقه در ایران بیداد می کند.
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    چه اشکالی داره؟ مفد باشه مفید باشه :))