۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 368104

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با استقلال گریه کرده و مدیرعامل باشگاه به وی دلداری داده است!

گریه سرمربی تیم لیگ برتری و دلداری مدیرعامل!

به گزارش قدس آنلاین، اصغر باقریان در مورد جلسه شب گذشته هیات مدیره گفت: این جلسه به منظور بررسی موضوعات مختلف برگزار شد که بیشتر به وضعیت تیم و شرایط موجود و آینده و تصمیم گیری‌های کلی پرداختیم و اکثریت وقت جلسه به موضوع تیم فوتبال پرداخته شد. در واقع در خصوص مسائلی که اتفاق افتاده، یکسری تصمیمات گرفته شدو همچنین در رابطه با فصل آینده و تیمی که می‌خواهیم ببندیم نیز صحبت‌هایی را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: به طور کل تصمیماتی گرفته شد تا برای اینکه با مشکلات و فشارهایی که در فصل جاری به آن مبتلا شدیم، دیگر این اتفاقات برای‌مان تکرار نشود که در همین راستا ابتدا تصمیم گرفتیم تا کمیته فنی را فعال‌تر کنیم هرچند که کمیته فنی داشتیم اما به این شکل فعال نبود و قرار شد با استفاده از کارشناسان امر یک ارزیابی دقیق از شرایط موجود داشته باشیم. در واقع کمیته فنی نظام مند تر شد و قرار شد تا تصمیمات قبل از طرح در هیات مدیره باشگاه در کمیته فنی کارشناسی شده و به بحث و بررسی گذاشته شود.

مدیرعامل سپاهان در خصوص شرایط همکاری استیماچ نیز گفت: فعلاً تا آخر فصل با این مربی به همکاریمان ادامه می‌دهیم و قرار است کمیته فنی روی کار وی و احتمالا افرادی که می‌خواهند در صورت قطع همکاری با استیماچ جایگزین وی شوند ارزیابی‌هایی داشته باشند. البته در صورت قطع همکاری با استیماچ در پایان فصل نظرمان برای فصل آینده روی مربی ایرانی است و سعی می‌کنیم برای فصل آینده کارمان را با مربی داخلی آغاز کنیم.

وی در مورد حکم در نظر گرفته شده برای هادی عقیلی گفت: کمیته انضباطی با توجه به غیبت‌های عقیلی این حکم را در نظر گرفته و با وجود مستنداتی که وجود داشته این کمیته فقط رای انضباطی داده و اصولا آن‌ها کاری به مسائل فنی ندارند. در واقع کمیته انضباطی وقتی یک نفر تخلف می‌کند او را جریمه کرده و مسائل مربوط به همکاری و یا قطع همکاری دیگر به ما مربوط می‌شود البته این رای کمیته انضباطی است و عقیلی می‌تواند آن را نپذیرفته و به رای اعتراض کند.

باقریان در مورد اینکه برخی رسانه‌ها از قول او مطرح کرده بودند که به خوروش دستور داده است که جاسوس سپاهان را شناسایی کند گفت: به هیچ عنوان دنبال این مسائل نیستیم و این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. اصلا چنین مسائلی صحت ندارد که به کسی سپرده باشم جاسوس تیم را پیدا کند.

وی درباره اینکه  آیا نویدکیا از تیم اخراج شده است یا خیر یادآور شد: ابتدا باید بگویم که قرار است محرم جلسه ای را با مسئولان باشگاه برگزار کند. در مورد اخراج او نیز باید مطرح کنم که قبل از این درگیری‌ها نیز شرایط محرم آن طوری نبود که در تمرینات گروهی شرکت کرده و فقط در کنار زمین به نرم دوی می‌پرداخت.

باقریان در مورد این اظهارنظر استیماچ مبنی بر اینکه فشاری که او طی سه چهار ماه اخیر تحمل کرد را اسب هم نمی‌توانست تحمل کند گفت: واقعا فشارهای سه چهار ماه گذشته مجموعه تیم تحمل کرد فشار زیادی بود ضمن اینکه استیماچ پس از بازی ساعت ها گریه کرد که در نهایت او را آرام کردم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به اینکه به نظر نمی‌رسد  این رفتار مظلوم نمایی از سوی این مربی بوده باشد گفت: مگر جلوی مردم این کار را انجام داد؟ او در یک گوشه‌ای تنها گریه کرده و اگر کسی در وسط خیابان بخواهد این کار را بکند آنگاه می‌توان گفت که مظلوم نمایی کرده نه اینکه یک نفر به گوشه‌ای برود و به خاطر فشارهایی که وجود دارد این کار را انجام دهد. فشارها در این مدت روی کادر فنی تیم و بازیکنان فشار سنگینی بود و البته یک فشار طبیعی و عادی هم نبود و می‌توانست مشکلاتی را ایجاد کند اما این دوره هم گذشت تا تجربه‌ای شود برای همه ما.

باقریان در مورد اینکه در این مدت اخیر انتقاد زیادی به وی شد، به طور مثال برخی انتقاد کردند که چرا نویدکیا در حالی که ‌آماده نبود همراه با سپاهان به تهران سفر کرد گفت: ما یک اصل داریم و یکسری فروع. اصل الان مجموعه سپاهان، اعتبار و نام این باشگاه است و باید روش مدیریتی این باشد که به اصل موضوع ضربه‌ای وارد نشود چرا که ممکن بود هر کدام از این بحران‌هایی که برای این تیم به وجود آمده اگر مدیریت نشود تیم را به مرز انفجار می‌کشاند.

وی افزود: از ابتدای فصل تا الان بیشترین بحران‌های ممکن را پشت سر گذاشتیم اما سعی کردیم اول اصل سپاهان برای ما مدنظر باشد و اگر هم فشاری است و مجبوریم با شرایط بحرانی آن‌ها را پشت سر بگذاریم اتفاقی نیفتد که به نام سپاهان خدشه وارد کند. ممکن است در کسب نتایج ضعیف عمل کردیم اما در خیلی از مباحثی که می‌توانست به کیان باشگاه خدشه وارد کند جلوگیری کردیم و فشارها را به جان خریدیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه آیا میانگین سنی بالا به این تیم ضربه نزد گفت: دلایل زیادی بحران‌های امسال را به وجود آورد به طور مثال اگر مسئله هتل خوب مدیریت نمی‌شد شاید آن نمایش خوب هم جلوی استقلال ارائه نمی‌شد. مگر می‌شود با استرس و فشار روحی چنین مسابقه سختی را انجام داد؟ وقتی تیم چنین بازی خوبی را انجام می دهد یعنی بازیکنان از فشار و استرس خارج شده اند که اینگونه بازی می‌کنند. در واقع مجموعه مشکلات امسال علاوه بر فشارهای بدنی و فیزیکی فشارهای روحی و روانی هم به بازیکنان وارد کرد و مجموعه این مشکلات باعث شد تا سپاهان نتواند امسال نتایج لازم را کسب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.