قدس آنلاین- تبریز: رئیس دانشگاه تبریز از کسب درآمد اختصاصی این دانشگاه به میزان ۲۷۸ میلیارد ریال در سال ۹۴ خبر داد.

درآمد اختصاصی دانشگاه تبریز به ۲۷۸ میلیارد ریال رسید

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: این میزان درآمد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، خدماتی و سایر محل‌ها به دست آمده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای سال 94 پیش‌بینی 280 میلیارد ریال درآمد اختصاصی شده بود که تقریبا صدرصد آن محقق شده است، یادآور شد: این امر برای حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کار آفرین صورت گرفته که این دانشگاه‌ها بخش عمده بودجه خویش را از درآمدهای حاصل از توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت بدست می‌آورند.

رئیس دانشگاه تبریز، با اعلام اینکه 33 میلیارد ریال از این درآمدهای اختصاصی از محل درآمدهای فعالیت‌های پژوهشی و قرارداد با واحدهای صنعتی و دستگاه‌ها حاصل شده است، تصریح کرد: این میزان درآمد، حاصل بالاسری 54 قرارداد به مبلغ 67 میلیارد ریال بوده است و بقیه آن نیز جذب بدنه دانشگاه و مجریان طرح‌های پژوهشی شده است.

پورمحمدی با اشاره به درآمدهای آموزشی نیز افزود: در آمد حاصل از این بخش 180 میلیارد ریال بود که در این میان 100، 73 و 7 میلیارد ریال به ترتیب از درآمد از دوره‌های شبانه، پردیس دانشگاه و دانشگاه‌های اقماری به دست آمده است.

رئیس دانشگاه تبریز میزان درآمد از محل خدمات دانشجویی را 21.5 میلیارد ریال از اجاره اماکن و خدمات تغذیه اعلام کرد و اضافه کرد: سایر درآمدهای این دانشگاه در سال گذشته، مبلغ 44.5 میلیارد ریال بوده که از محل ارائه خدمات آزمایشگاهی و ... حاصل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.