قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز روند تبدیل به احسن تاکسیهای فرسوده را تشریح کرد.

روند تبدیل به احسن تاکسیهای فرسوده تشریح شد/ تسهیل روند دریافت تاکسی جایگزین

به گزارش قدس آنلاین از تبریز, پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: با تمهیدات و پیش بینی های صورت گرفته روند تحویل و دریافت تاکسی های جایگزین تسهیل شده است.

وی همچنین گفت:  ارزش گواهی اسقاط و یارانه دولتی درمجموع پنجاه و پنج میلیون ریال بوده و دویست میلیون ریال نیزتسهیلات بانگی با نرخ سود16درصد از طریق یکی ازشعب بانکهای عامل(ملت، تجارت،پارسیان با انتخاب راننده تاکسی) پرداخت خواهد شد .
عباس نژاد افزود: با این اوصاف در واقع آورده ی راننده دویست و پنجاه و پنج میلیون ریال بوده و الباقی وجه تاکسی جایگزین را بسته به نوع خودرو انتخابی متقاضی (سمند یا پژو 405) شخصآ پرداخت خواهد نمود.            وی در خصوص بانک های عامل اجرای این طرح نیز افزود: بانکهای ملت و تجارت با معرفی سازمان تاکسیرانی از هم اکنون نسبت به تشگیل پرونده و ارائه تسهیلات اقدام میکنند ولی بانک پارسیان از اردیبهشت ماه اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز اظهار داشت: برخلاف دوره های گذشته که خودرو فرسوده تحویل مراکز اسقاط گردیده و خودرو جایگزین از نمایندگی های ایران خودرو دریافت میشد و این امر موجب طولانی شدن دوره انتظار تا3ماه میگردید، در این دوره برای سهولت و تسریع در روند دریافت تاکسی جایگزین ، تاکسیهای فرسوده مستقیمآ توسط نمایندگی ایران خودرو دریافت و  درصورت عدم ایراد در اصالت خودرو نهایتآ تا دو هفته بعد تاکسی جایگزین تحویل خواهد شد.
وی با اعلام اینکه تمامی تاکسی های جایگزین اعم از پژو یا سمند دارای بیمه شخص ثالت و نوار شطرنجی و مجهز به کپسول آتش نشانی خواهند بود گفت: سازمان تاکسیرانی تبریز پیگیر انتقال تخفیفات  بیمه شخص ثالث تاکسی فرسوده به تاکسی جایگزین میباشد.
    عباس نژاد در پایان در خصوص ضمانت مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات گفت: تسهیلات دویست میلیون ریالی بامعرفی یک نفر کارمند یا کارگر رسمی یا معرفی یک نفر کاسب دارای مجوز کسب و یا توثیق سپرده و اوراق مشارکت شخص متقاضی و یا ضامن قابل پرداخت خواهد بود.بدهی است در صورت ارائه سپرده و اوراق مشارکت توسط شخص متقاضی لزومی به اخذ ضمانت یک نفر ضامن معتبر نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    1 0
    ای کاش بیشتر بهفکر تاکسیرانا بودن مسافر کم ونایاب شده