۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 368455

دبيركل مجمع تقريب مذاهب اسلامي با صدور احكامي معاون امور فرهنگي و اجتماعي اين مجمع و رئيس سازمان خير اسلامي «سخا» را منصوب كرد.

دو انتصاب در مجمع تقريب مذاهب اسلامي

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از ايرنا از مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي محمد ناظمي اردكاني به عنوان معاون امور فرهنگي و اجتماعي مجمع و عبدالله سهرابي به عنوان رئيس سازمان خير اسلامي منصوب شد.
آيت الله محسن اراكي دبير كل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي از ناظمي اردكاني خواسته است تا در كوتاه ترين زمان، زمينه هاي ارتقاء همه جانبه و تقويت امور مجمع را فراهم كرده و تمهيدات لازم را براي پيشرفت سريع برنامه ها در حوزه هاي موردنظر فراهم آورد.
ناظمي اردكاني اولين وزير تعاون در دولت نهم بوده است.
اراكي از سهرابي نيز خواسته است تا با فعال سازي سازمان خير اسلامي (سخا) در راستاي ارائه خدمات گوناگون به نيازمندان جامعه اسلامي، خدمات تقريبي را در اين عرصه گسترش دهد.
سهرابي تاكنون به عنوان معاون امور اجتماعي مجمع تقريب مذاهب اسلامي فعاليت داشته است.
سازمان خير اسلامي كه به اختصار «سخا» خوانده مي شود، زيرنظر مجمع تقريب مذاهب اسلامي به منظور حمايت از نيازمندان در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و گسترش تقريب بين مذاهب اسلامي و زمينه سازي و توسعه وحدت اسلامي از طريق كمك به مسلمانان نيازمند و بي سرپرست (اعم از شيعه و سني) تاسيس شده است.
كمك به خانواده هاي نيازمند و بي سرپرست ساير اديان الهي، ايجاد روابط عاطفي مثبت ميان مسلمانان و پيروان اديان الهي، كمك به آسيب ديدگان از بلاياي طبيعي، بحران هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و جنگ به منظور تسكين آلام آنان و همچنين حمايت از زندگي، تحصيل و سلامت خانواده هاي مسلمان و پيروان ساير اديان الهي بدون در نظر گرفتن هيچگونه تبعيضي از ديگر اهداف تشكيل اين سازمان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.