منتخب مردم فریمان در مجلس دهم با تاکید بر پرهیز نمایندگان از پیگیری منافع باندهای ثروت و قدرت گفت: نمایندگان باید همه توان خود را برای صیانت از حقوق محرومان و مستضعفان به کار بگیرند.

نمایندگان نباید حافظ منافع کانون‌های قدرت و ثروت در مجلس باشند/ تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم در مجلس آینده از طریق نظارت و تنقیح قوانین

به گزارش قدس آنلاین، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی منتخب مردم فریمان در مجلس دهم در گفت‌وگو با فارس، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و دورنمای 4 ساله آتی مهمترین اولویت مجلس دهم باید پرداختن به بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد.
وی ادامه داد: اقدام آگانه و عمل نمایندگان برای خروج از رکود اقتصادی از اولویت‌های کاری مجلس دهم است که از طریق اصلاح و تنقیح قوانین این کار باید انجام شود.
منتخب مردم فریمان در مجلس دهم اظهار داشت: نظارت بر حسن اجرای قانون و نظارت بر حسن عملکرد دولت در زمینه خروج از رکود اقتصادی از مواردی است که باید توجه نمایندگان به آن معطوف باشد و در این راستا باید کمیسیون‌های اقتصادی مجلس تقویت شده و قدرت لازم را داشته باشند.
قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: انتظار مردم از نمایندگان این است که بهبود فضای کسب و کار و بهبود وضعیت اشتغال و خروج از بحران بیکاری روزافزون را شاهد باشند چرا که معضل بیکاری امروزه آثار و تبعات منفی اجتماعی زیادی را در پی داشته است.
وی افزود: شرایط فعلی کشور نقش فعال‌تر و پررنگ‌تر نمایندگان را در مجلس آینده می‌طلبد که بتوانند منافع مردم را در نظر بگیرند.
منتخب مردم فریمان در مجلس دهم در پایان با تاکید بر پرهیز نمایندگان از پیگیری منافع باندهای ثروت و قدرت گفت: نمایندگان باید تمام توان خود را برای صیانت از حقوق محرومین و مستضعفین و پابرهنگان به کار بگیرند که این جزو مهمترین وظایف نمایندگان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.