در دیدار مدیرعامل بانك سپه با مسئولان نظارتی بانك های آلمان (بافین) دو طرف بر آغاز دوباره فعالیت های بانكی و مالیاتی تاكید كردند .

آغاز مجدد فعالیت های بانكی، مالیاتی بانك سپه و بانك های آلمانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا از بانك سپه ، دراین دیدار محمد كاظم چقازردی مدیرعامل بانك سپه و چند مقام اداره نظارت بر بانك های آلمان (بافین)، آندراس بوكر، مسئول ارشد نظارت بر بانك های خارجی و پیتر كروشل، مدیر ناظر بر امور بانكی حضور داشتند .
طرف آلمانی با اشاره به تلاش مسئولان بانك سپه برای آغاز دوباره فعالیت های بانكی و عملیات مالی، ابراز امیدواری كرد كه كاستی های حادث شده در زمان اعمال تحریم ها به زودی برطرف شود.
مسئولان بانك های آلمان این تلاش ها را در قالب اقداماتی چون افزایش سرمایه، تقویت كادر مدیریتی و نیروی انسانی متخصص موردنیاز، تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری شعبه فرانكفورت، اصلاح ساختار سازمانی بر اساس شرایط و مقتضیات زمانی، برشمرد و ابراز امیدواری كرد كه حجم فعالیت های شعبه فرانكفورت بانك سپه با افزایش مواجه شود و نقش موثری در انجام فعالیت های ارزی ایفا كند.
چقازردی نیز با اشاره به برگزاری نشست های مشترك با مسئولان و مقامات امور اقتصادی و مالی و بانك مركزی در كشورهای ایتالیا و ناظر پولی در شعبه پاریس به تشریح موقعیت و جایگاه بانك سپه در نظام بانكی كشور و اقدامات اساسی انجام شده از سوی دولت ایران برای بهبود شاخص های اقتصادی و بانكی، فضای كسب و كار كشور، برنامه ریزی برای دستیابی به رشد اقتصادی پنج درصدی برای امسال و نیز استمرار كاهش نرخ تورم پرداخت.
وی به برنامه های این بانك برای افزایش سرمایه و تدوین برنامه برای افزایش سرمایه شعب خارجی، تقویت نیروی انسانی این شعب و توجه به رعایت استانداردها و مقررات بانكداری در حوزه بین المللی و استانداردهای نظارتی از جمله كمیته بال، حاكمیت شركتی (Good Governance) و مقررات مبارزه با پولشویی پرداخت.
رعایت توصیه های FATF، ایجاد و تقویت حسابرسی داخلی (Internal Audit) و سایر الزامات از دیگر موارد مورد اشاره چقازردی بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.