۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 368890

امام جمعه نجف در خطبه های نماز جمعه با اشاره به عملیات نظامی جاری در تمامی شهرهای عراق، از نیروهای امنیتی و نظامی که شهرستان هیت را در سایه اوضاع سیاسی پیچیده این کشور از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد کردند قدردانی کرد.

 قدرانی امام جمعه نجف از نیروهای امنیتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، به نقل از الفرات نیوز، سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه امروز از آزادسازی شهرستان هیت در غرب استان الانبار از چنگال گروه تروریستی داعش در سایه اوضاع سیاسی پیچیده این کشور قدردانی کرد.

وی افزود: اوضاع سیاسی عراق شاهد پیچیدگی های زیادی است. از سویی با گروه تروریستی داعش مواجهیم و از سوی دیگر با بحران اقتصادی، عدم خدمت رسانی مطلوب، درگیری های سیاسی بین جریانها و گروهها و عدم اعتماد مردم به مسئولان مواجهیم.

امام جمعه نجف با اشاره به عملیات نظامی جاری در تمامی شهرهای عراق، از نیروهای امنیتی و نظامی که شهرستان هیت را در سایه اوضاع سیاسی پیچیده این کشور از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد کردند قدردانی کرد.

وی درباره برگزاری سیزدهمین دوره نشست سازمان همکاری اسلامی گفت این نشست، نشستی صوری است و هیچ کمی به حل مسائل کشورهای اسلامی از جمله بحرین، عراق، سوریه، لیبی و سایر مناطق نمی کند.

امام جمعه نجف گفت که اگر ملت ها حرکت نکنند هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد، بنابراین این نشستها صوری و فرمالیته هستند و نتیجه ای جز فریب بیشتر ملتها در بر ندارد.

قبانجی همچنین ادامه حملات جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن علی رغم آتش بس و عدم موضع گیری بین المللی در این خصوص را محکوم کرد.

فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق روز گذشته گفت تمام محله‌‌ها و مناطق شهرستان هیت به طور کامل از اشغال باندهای تروریستی داعش آزاد شد.

سرلشکر ستاد عبدالغنی الاسدی به الفرات گفت نیروهای یگان مبارزه با تروریسم امروز عملیات آزادسازی شهرستان هیت از اشغال باندهای تروریستی داعش را تکمیل کردند.

فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق روز سی‌و‌یکم مارس گذشته از آغاز عملیات نظامی ویژه آزادسازی شهرستان هیت خبر داده بود به طوری که بیش از 24 هزار غیرنظامی طی عملیات نظامی ویژه پاکسازی این شهر تخلیه شدند، نیروهای نظامی عراق طی این مدت ده‌ها داعشی از ملیت‌های مختلف را به هلاکت رساندند و همچنین بزرگترین تجاوزات باندهای داعشی را دفع کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.