به گزارش قدس آنلاین از ملایر ؛ حجت الاسلام عبدالله مقدسیان، امام جمعه موقت ملایر که در خطبه های نماز جمعه این شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با وحدت مسئولان و همراهی مردم به وجود می آيد و در اين راه بايد منويات و رهنمودهای رهبری را مورد توجه ويژه قرار داد.

با پیاده شدن اقتصاد مقاومتی ؛ بیکاری و گرانی از بین خواهد رفت

وی در ادامه گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی كه نقشه راه از سوی مقام معظم رهبری در سال جديد تعیین شده است، تنها با اقدام و عمل جدی پياده می شود و پياده كردن آن جنگ با بيكاری خواهد بود.

حجت الاسلام مقدسيان افزود: چنانچه اقتصاد مقاومتی در كشور به درستی پياده شود، تمامي دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به زانو درآمده و مشكلات توليد نیز حل خواهد شد.
وی با بيان اينكه اجرای اقتصاد مقاومتی ما را از هرگونه وابستگی به ساير كشورها دور می كند، افزود: همه مردم و مسئولان وظيفه دارند براي اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در كشور تلاش كنند.
خطيب جمعه ملاير با اشاره به روز 29 فروردين ماه به عنوان روز ارتش گفت: امروز ارتش ايران با تبعيت از رهبری و حركت در خط ولايت فقيه حافظ امنيت كشور است.
حجت الاسلام مقدسيان ادامه داد: با توجه به فرا رسيدن سالروز تاسيس سپاه پاسداران، امروز اين نهاد انقلابی مانند آفتاب درخشانی است كه چون سد محكمی در برابر دشمنان ايستاده است.
وی بيان كرد: سپاه و بسيج از ابتدای انقلاب تاكنون در مقابل تجاوز دشمنان عليه ايران اسلامی ايستاده و اجازه كوچكترين تجاوزی را به دشمنان نمی دهد.
وی همچنين ماه مبارك رجب را ماه نزول رحمت و بركت دانست و گفت: در اين ماه باران الهی دشت ها و بيابان ها را سيراب كرده و همچنان بارش رحمت الهی در حال باريدن است كه بايد شكرگزار اين همه نعمت خداوند باشيم.
حجت الاسلام مقدسيان با تبريك فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار كرد: اميرالمومنين علی (ع) تنها كسی است كه در خانه خدا به دنيا آمده و اين از جمله فضايل بزرگ حضرت علی(ع) است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.