رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اسنداد کمربندی ایلام به دلیل آب‌گرفتگی و همچنین ریزش کوه در محور آبدانان ـ‌ میمه در استان ایلام خبر داد.

انسداد کمربندی ایلام و محور آبدانان ـ میمه/ ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران ـ‌ کرج

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو بافارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت:‌ در حال حاضر در استان ایلام کمربندی دهلران به دلیل آب‌گرفتگی مسدود شده و تردد وسایل نقلیه از داخل شهر دهلران امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: محور آبدانان ـ میمه در استان ایلام نیز به علت ریزش کوه در ساعت 00:15 بامداد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در محورهای مشهد ـ فریمان و فریمان ـ تربت جام در استان خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: در محور آستارا ـ‌ اردبیل در استان گیلان و همچنین محورهای بابلسر، ارتفاعات کندوان و پارک جنگلی آمل در هراز و همچنین محور سوادکوه در استان مازندران نیز بارش باران اعلام شده است.

سرهنگ رحمانی، ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه تهران ـ‌ کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره را نیمه‌سنگین عنوان و خاطر نشان کرد:‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.