۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 369208

قدس آنلاین- لرستان: باآغاز بارش های اخیر ۱۴۳ روستای استان خسارت دیده اند که با تلاش های انجام شده این تعداد به ۸ روستا رسیده است.

قطع شدن آب شرب ۸ روستای لرستان در اثر سیل

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در این خصوص گفت: با آغاز بارش های اخیر و آغاز سیلاب در مسیر رودخانه های استان، ۱۴۳ روستای لرستان دچار خسارت شده اند که با تلاش و پیگیری های انجام شده تعداد روستاهای خسارت دیده و فاقد آب آشامیدنی به ۸ روستا رسیده است.

مهندس علیرضا کاکاوند افزود: از این تعداد روستا، ۷ روستا در شهرستان پلدختر و یک روستا در شهرستان دوره چگنی هستند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده آبرسانی به این روستاها توسط ۱۲ تانکر سیار انجام می شود و تاکنون ۴۰۰۰ بسته آب معدنی نیز میان روستاییان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: نیروهای شرکت آبفار لرستان با تمام توان به صورت شبانه روزی برای رفع مشکل این روستاها در تلاش هستند که به دلیل وجود تجهیزات و امکانات آبرسانی روستایی در مسیر سیلاب و داخل رودخانه، امکان وصل آب روستاهای یاد شده وجود ندارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار داشت: تا فروکش کردن سطح رودخانه ها و کاهش سطح آب، امکان برآورد خسارت و وصل شدن آب شرب روستاهای خسارت دیده در این مناطق وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: همه نیروهای این شرکت در سراسر استان به صورت آماده باش کامل در تلاش هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی نسبت به آبرسانی با تانکر و یا وصل خطوط انتقال آب اقدام کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.