قدس آنلاین/ تکتم بهاردوست : امیرعلی نبویان مجری تلویزیون با اجرای خوبش در برنامه خندوانه در مسابقه لباهنگ به مقام اول این مسابقه دست یافت. پس از وی، براساس آرای مردمی ارشا اقدسی دوم و اشکان خطیبی سوم شد. امیرعلی نبویان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره تجربه حضورش در برنامه خندوانه گفت: حضور من در این برنامه به پیشنهاد رامبد جوان بود و چون خود من هم از طرفداران این برنامه هستم، پیشنهادش را پذیرفتم و شرکت کردم.

دلیل موفقیت من، انتخاب خوب ترانه‌ها بود

من اهل تجربه کردن هستم و از ریسک نمی‌ترسم و خوشبختانه این ریسک جواب داد. وی درباره رقابت خود در این مسابقه با شرکت کنندگان دیگر گفت: رقابت کردن در این عرصه خاص با ارشا اقدسی مثل این است که با دیوید کاپرفیلد گل یا پوچ بازی کنید.اقدسی بواسطه شغلش توانایی‌هایی دارد که نباید بدنبال او بروید و در زمین او بازی کنید. من باید در زمین خودم بازی می‌کردم.
نبویان درباره دلیل انتخاب آثار محسن چاووشی برای مسابقه لباهنگ نیز توضیح داد: من از روزی که تصمیم گرفتم در این مسابقه شرکت کنم، به خودم گفتم باید خواننده‌ای را انتخاب کنم که مورد علاقه خودم باشد و حال خودم با آهنگ‌هایش خوب شود تا حال مردم هم خوب شود. بنابراین رفتم سراغ محسن چاووشی. بعد فکر کردم که باید برای امیرعلی نبویانی که قرار است روی صحنه محسن چاووشی باشد، کاراکتری طراحی کنم. اینکه باید چه شکلی باشد و چه لباسی را بپوشد، طراحی کردم.
بعد گفتم باید حرکات سر و گردن و میمیک صورت و حرکات دستش روی صحنه چه شکلی باشد، پس برای چندمین بار سراغ فیلم سنتوری رفتم و فکر کردم باید جنس خودم را بازی کنم و این شد که کاراکتر طراحی شد.
این بازیگر و نویسنده تلویزیون و سینما در ادامه گفت: برد من در انتخاب خوب شعر و ترانه بود، چون سراغ انتخاب‌های خوب چاووشی رفتم و البته در این راه موانعی وجود داشت. من اجازه هر اجرایی را در تلویزیون نداشتم، پس سعی کردم آن نقشی را که دارم بازی می‌کنم تا پایان حفظ کنم که ظاهراً هم موفق شدم.
این بازیگر درخصوص فعالیت‌های بازیگری‌اش اضافه کرد: دو سال پیش سریال نوشدارو را بازی کردم که برایم دانشگاه بزرگی بود و بعد از آن هم بازی در فیلم سینمایی «خانه دختر» که متأسفانه توقیف شد و به اکران عمومی در نیامد، ولی بازی کوتاه من در کنار ستاره‌های سینما برایم بسیار لذت بخش بود. در حال حاضر هم چند فیلم برای بازی دارم، ولی چون کلاً آدم عجولی نیستم و بازیگری هم اولویت اصلی‌ام نیست، فعلاً با حوصله در حال مطالعه این فیلمنامه‌ها هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.