قدس آنلاین / آمل / حسین احمدی: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی حدود ۸۰ منطقه آلوده به فروش مواد مخدر در استان خبر داد.

شناسایی ۸۰ منطقه آلوده به فروش مواد مخدر در مازندران

سردار مسعود جعفری‌نسب با تأکید بر اینکه حدود 80 منطقه آلوده به فروش مواد مخدر در استان شناسایی شده است، افزود: این مهم با تلاش دستگاه‌های قضایی و اجرایی حاصل شد. همچنین مأموران نیروی انتظامی برای پاک‌سازی این نقاط دست به شناسایی زده و سعی داریم تا هیچ نقطه آلوده‌ای در استان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به از بین بردن مناطق خطرناکی همانند عباس‌آباد نکا و کوچه رضوان 38 آمل، یادآور شد: در این مناطق پاک ‌سازی توسط مأموران انتظامی انجام شد.

فرمانده انتظامی مازندران با تأکید بر اینکه برای ادامه طرح پاک‌سازی مناطق آلوده از مواد مخدر نیازمند ایجاد جبهه‌ای متحد از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی هستیم، خاطرنشان کرد: با تلاش مردم و مسئولان به مبارزه با خرده‌فروشان مواد در هر محله و نقطه‌ای می‌پردازیم.

سردارجعفری‌نسب با تأکید بر اینکه در مقابله و مبارزه با مواد مخدر از چند سال گذشته تاکنون فعالیت‌های زیادی انجام شده است، تصریح کرد  بعد از نفت، امروزه مواد مخدر از دومین موارد اقتصادی در سطح دنیا به حساب می‌آید.

وی با اعلام اینکه پلیس توجه جدی به کشف مواد مخدر و دستگیری عوامل توزیع این ماده افیونی دارد، بیان نمود: هم‌اکنون در برخی از کشورهای خارجی قاچاقچیان می‌خواهند جوامع سالم را به‌سمت تهی شدن، پوچی و بی‌محتوایی بکشانند.

سردارجعفری‌نسب با اشاره به اینکه لحظه‌ای غفلت از سوی مردم و مسئولان سبب می‌شود تا متخلفان به اهداف خود برسند، یادآور شد: والدین در جامعه اسلامی محصول زندگی خود را فرزندان سالم می‌دانند پس نباید فرزندان با روی آوردن به مواد مخدر و اعتیاد حیثت خانواده و آبروی‌ خود را در جامعه زیر سوال ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.