فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید منظم تولایی قوچان گفت: این تیپ در طول سال رزمایش‌های متعددی را در منطقه سرزمینی خود با استفاده از گلوله‌های جنگی واقعی برای آمادگی رزمی یگانی و نمایش قدرت و صلابت به اجرا در می‌آورد.

اجرای رزمایش‌های متعدد در طول سال توسط تیپ ۲۷۷ ارتش

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، علیرضا فخرآبادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 29 فروردین با اشاره به حمایت امام خمینی(ره) از ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب، اظهار کرد: ارتشیان دلاور در 29 فروردین با آمادگی کامل و استفاده از تجهیزات قدرت خود را به نمایش گذاشته و موجب افزایش انگیزه در میان مردم می‌شوند.
وی با بیان اینکه نیروهای تیپ 277 قوچان از نظر آموزش‌های فنی روز، تحرک و چابکی دارای آمادگی بالایی هستند، تصریح کرد: این تیپ در منطقه شرق طی چند سال اخیر مقام‌های اول و دوم را در حوزه تیراندازی به خود اختصاص داده و یکی از تیپ‌های به نام نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شود.
فرمانده تیپ 277 قوچان با تأکید بر اینکه این تیپ در عملیات شکست حصر آبادان نقش بسزایی را ایفا کرده است، یادآور شد: تمام تجهیزات و ادوات پیشرفته در اختیار تیپ بوده و سالانه رزمایش‌های متعددی را برای آمادگی نیروهای یگانی و نمایش قدرت در منطقه سرزمینی اجرا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این‌گونه مانورها موجبات رضایت مسئولین شهرستانی را فراهم کرده است، گفت: هم‌اکنون این تیپ از تحرک 100 درصدی برخوردار بوده و تمام خودروهای لجستیکی موجودی آماده به کار هستند.
فخرآبادی با اشاره به آمادگی گردان بلیات تیپ 277 ارتش قوچان برای کمک‌رسانی در مواقع بحران همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی در سطح شهرستان، بیان کرد: این گردان با بهره‌گیری از توانایی‌های خاص و استفاده از تجهیزات سنگین و امکانات موردنیاز همچون امداد، تأمین، تخلیه و... دارای توان بالایی در مواجه با بحران و کمک‌رسانی در صورت نیاز است.
وی تأکید کرد: تیپ شهید تولایی یک هزار و 164 شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده و یکی از تیپ‌های خط‌شکن در عرصه دفاع مقدس به شمار می‌آید.
فرمانده تیپ 277 شهید تولایی قوچان با اشاره به اینکه فرماندهان و سرداران شهیدی همچون اسعدی و مخبری در این شهرستان مورد غفلت قرار گرفته‌اند، بیان کرد: باید این رشادت‌ها و فعالیت‌های مثمرثمر تیپ 277 و رزمندگان به‌درستی برای نسل‌های دیگر بیان شود تا در ذهن نسل جوان امروزی باقی بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.