قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با اشاره به رویکرد شهرداری تبریز در تجهیز ناوگان مکانیزه، از الحاق ۵۰ دستگاه کامیونت حمل زباله به ناوگان خدمات شهری خبر داد .

شهردار تبریز: ۵۰ دستگاه کامیونت حمل زباله، به ناوگان خدمات شهری ملحق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی اظهار داشت: طرح جامع خودرویی خدمات شهری تبریز در فاز دوم با اضافه‌شدن 50 دستگاه کامیونت حمل زباله مکانیزه با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال ادامه می‌یابد .

وی با بیان این‌که در راستای ادامه تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری تبریز به انواع ماشین آلات سبک و سنگین مکانیزه، اجرای فاز  دوم  طرح جامع خودرویی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در این مرحله 50 دستگاه از کامیونت های حمل زباله که دارای ویژگیهای منحصر به فردی در امورات حوزه خدمات شهری است به مجموعه ماشین آلات شهرداری تبریز می پیوندند .

وی اظهار داشت: این دستگاه ها به دلیل طراحی اصولی کارشناسان سازمان خدمات موتوری و بهره گیری از توان تولیدی داخل استان، دارای کارکرد های موثرتری نسبت به کامیونت های قدیمی هستند .

شهردار تبریز افزایش ظرفیت حمل زباله ، جلوگیری از اصطکاک بیش از حد در حمل زباله و نخاله، تجهیز کامیونت ها به مخازن مجزای شیرابه،  طراحی بدنه برای نمایش تبلیغات شهری و پیامهای آموزشی، تخلیه آسان و ایمنی بالا را از جمله تفاوت های فنی این دستگاه ها نسبت به کامیونت های قدیمی عنوان کرد .

دکتر نجفی با اشاره به اینکه عمر مفید این کامیونت ها از سه سال به بیش از 6 سال افزایش یافته و دلیل این امر تغییر کاربری این خودروها از سرعتی به قدرتی است، گفت: کاهش 30 درصدی هزینه های این کامیونت ها نسبت به خودروهای مشابه در سایر استان ها از دیگر مزایای این دستگاه ها بشمار می رود .

شهردار تبریز با اشاره  به اعمال سیاستهای توسعه ای جدید در سازمانهای زیرمجموعه شهرداری تبریز و اجرای طرحهای مختلف از جمله طرح جامع خودروئی برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری تبریز نیز، گفت: این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب  ادامه داشته و به زودی این کامیونت های زباله کش مکانیزه در اختیار مناطق و حوزه های مربوطه قرار خواهد گرفت .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.