گروه اقتصاد قدس آنلاین- معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طرح جامع مالیاتی هم‌اکنون در حال بررسی و مطالعات لازم بوده و این طرح طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح جامع مالیاتی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد قدس آنلاین، محمد شرفشاهی در گفت‌وگو با قدس آنلاین، اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های سال 95 وزارت امور اقتصادی و دارایی معطوف به دو موضوع IT و طرح جامع مالیاتی بوده است.
وی افزود: موضوع مالیات و هزینه کرد آن به خواسته وزیر اقتصاد به مدیران استان‌ها واگذار شده تا خود استان‌ها به شایستگی بتوانند توان مالی استان‌شان را مدیریت کنند.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی این است که خواسته مقام معظم رهبری در تحقق شعار اقدام و عمل در موضوع اقتصاد مقاومتی عملی شده تا طرح جامع مالیاتی نیز به وزدی محقق شود.
شرفشاهی تصریح کرد: طرح جامع مالیاتی درآمدها را رصد و شناسایی می‌کند و براساس درآمدها میزان مالیات عادلانه معین می‌شود تا دیگر شاهد پرداخت مالیات غیرعادلانه و فرار مالیاتی نباشیم.
وی تأکید کرد: این طرح هم‌اکنون در حال بررسی و مطالعات لازم بوده و قبل از پایان سال 95 آماده اجرا بوده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.