رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی از ادامه بارش های رگباری و وزش باد شدید طی امروز و فردا در سطح مناطق مختلف استان خبر داد.

  بارندگی در خراسان رضوی ادامه دارد/جاری شدن سیلاب دور از ذهن نیست

یحیی قائنی پور با بیان اینکه با عبور متناوب امواجی ناپایدار از روی خراسان رضوی همچنان شاهد ادامه بارش های رگباری توام با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود به مهر گفت: از اواخر وقت امروز با نفوذ هوای سرد شمالی بر روی استان در اوایل وقت فردا در نواحی مرتفع کوهستانی احتمالا بارش های پراکنده ای به شکل بارش باران و برف نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دمای هوا طی امروز و فردا درغالب نقاط استان به طور نسبی کاهش اما در روز چهارشنبه دما در بیشتر نقاط استان چند درجه ای افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهسرخ با حداقل دمای دو درجه سلسیوس خنک ترین و تایباد با حداکثر دمای ۲۷  درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای استان گزارش شدند.

قائنی پور بیان کرد: طی همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بجستان و به مقدار ۷۶  کیلومتر بر ساعت وبیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی درگزو به میزان و ۱۵ و نیم میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس بیشترین حجم بارش ها طی امروز در صالح آباد، فریمان، تربت جام، تربت حیدریه، رشتخوار، كاشمر، كوهسرخ، كاخك گناباد، بردسكن و مشهد و همچنین فردا در نوار شمالی استان و در شهر های كلات، سرخس، باجگیران، قوچان، چناران و مشهد پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.