قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: اقدامات و حرکت‌های گسترده شهرداری تبریز در چشم‌انداز گردشگری ۲۰۱۸، اعتلای هویتی و تمدنی کهن‌شهر تبریز را هدف قرار داده است.

اقدامات شهرداری برای اعتلای تمدن کهن‌شهر تبریز است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از پروژه محوطه‌سازی موزه قاجار، اظهار داشت: پروژه محوطه‌سازی موزه قاجار، اقدام بایسته‌ای بود که پس از اجرای تفاهم‌های مختلف با دستگاه‌های مختلف اجرایی، به ثمر رسید.

وی اضافه کرد: با اتصال این محوطه به مجموعه نفیس مقبره‌الشعرا، شاهد ایجاد یک قطب مهم فرهنگی و تاریخی در شمال شهر خواهیم بود؛ این امر در کنار دستاوردهای ارزنده گردشگری، در راستای توسعه متوازن فرصت‌های گردشگری نیز ارزشمند است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این اقدام، در کنار پروژه‌هایی از قبیل مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری تبریز در خاوران، پروژه مهم مقبره‌الشعرا، میدان آذربایجان و تقاطع‌های عظیم ترافیکی، راهگشای برنامه‌های تبریز 2018 خواهد بود.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخاب خود به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه متذکر شد: این توفیق بین‌المللی، بیش از هر چیز، نشان‌دهنده شان متمدن شهر تبریز و پیشینه درخشان شهروندان تبریزی است.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه‌های تلاش و کوشش را مدیون اعتماد و همراهی شهروندان هستیم و مصمم هستیم که با برخورداری از چنین پشتوانه‌ای، برنامه‌های توسعه شهر را گام‌به‌گام، پیش ببریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.