۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 371140

به گزارش قدس آنلاین از ملایر ؛ عبدالعظیم رضایی، فرماندار ویژه ملایر کشاورزی و صنعت را دو رکن مهم در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: هیچ گونه کوتاهی از سوی مدیران شهرستان در خصوص تحقق شعار سال  پذیرفته نخواهد بود

استفاده از تمام ظرفیت ها جهت تحقق شعار سال

وی که در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی سخن می گفت خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان برای تحقق این شعار استفاده نمائیم.
رضایی افزود: با وجود منابع طبیعی و انسانی و استعدادهای فراوان ، باید به شکوفایی فعالیت‌های اقتصادی مبادرت کرد و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی از سوی مدیران شهرستان پذیرفته نیست.
فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه در این راستا نیازمند یک مدل بومی در شهرستان هستیم، افزود: تلاش مضاعفی نیاز است تا بتوانیم بهره‌وری و راندمان را در همه حوزه‌ها ارتقا دهیم.
وی بر لزوم مصرف درست از منابع و صرفه‌جویی در همه بخش‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند و مدیران استانی نیز همکاری کنند.
رضایی کشاورزی و صنعت را دو رکن مهم اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: با استفاده از این منابع باید فرصت سرمایه‌گذاری برای ورود سرمایه‌گذاران در شهرستان را فراهم کنیم.
وی بیان کرد: در این زمینه نیاز است مسئولان با رعایت موازین قانونی همکاری لازم و حداکثر مساعدت را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.
فرماندار ویژه ملایر در ادامه برجام را نقطه امیدی برای کشور دانست و افزود: با اجرای برجام بهترین زمان ممکن برای ترمیم اقتصاد کشور مهیا شده است تا با تدبیر بتوانیم مشکلات انباشته شده در جامعه را حل کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز از تشکیل پنج کمیته در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و افزود: کمیته‌ آموزشی و فرهنگی، خدمات، زیربنایی، اقتصادی و کمیته فرعی بخشداران با ایجاد شورای اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.
محمد حامدی‌نژاد بیان کرد: جلسات شورای اقتصاد مقاومتی هر دو هفته یکبار تشکیل می‌شود و گزارش مصوبات و اقدامات این شورا به دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارسال خواهد شد.
وی تصریح کرد: خروجی این کمیته‌ها نهادهایی هستند که باید از تمام امکانات و قابلیت‌های شهرستان استفاده کنند.
معاون فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: باید در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، تکنولوژی، نهادهای دانش‌بنیان، بازرگانی و صادرات، مسکن و اشتغال به خودکفایی برسیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.