قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه هشترود با بیان اینکه مسئولان به مردم ضد و نقیض گزارش ندهند، گفت: دشمن با برنامه‌ریزی دقیق خود قصد تغییر رفتارهای اسلامی را دارد.

مسئولان به مردم  دروغ گزارش ندهند

به گزارش قدس آنلاین  از هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: دشمن با برنامه‌ریزی دقیق خود قصد تغییر رفتارهای اسلامی را دارد و می‌خواهد همه دست از اسلام ناب محمدی بردارند.

وی گفت: دشمنان دین و قرآن و کشور اسلامی ایران در هر مرحله با یک برنامه‌ریزی قصد تخریب و نفوذ دارند که همه آحاد مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه گفت: دشمنان از روزنه‌ای که می‌خواهند با آن به  اسلام و کشور ضربه بزنند ترفند تحریم‌ها است.

وی گفت: روزنه امید دشمنان باید بسته شود و آن از طریق اقتصاد مقاومتی و گسترش اقتصاد داخلی خواهد بود.

رحیمی گفت: مسئولان باید به صورت دقیق به مردم گزارش دهند و ضد و نقیض گزارش ندهند.

وی تصریح کرد: چرا اکنون توافق صورتی نگرفته و اگر گرفته چرا در داخل کشور ملموس نیست و آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند به زیرساخت‌های تحریم‌ها دست نزده‌ایم.

امام جمعه هشترود گفت: چرا مسئولان حرف‌های خود را به صورت شفاف به مردم نمی‌گویند و در خارج از کشور اعلام می‌کنند و چرا اصلا مبادلات خارجی تاکنون صورت نگرفته است.

رحیمی با بیان اینکه  مردم منتظر تحرک رونق کسب و کار و اقتصاد و اشتعال هستند، گفت: امسال آخرین سال دولت است که باید تحرک و گره‌های پولی اقتصادی مردم را بردارد و نباید این فرصت‌ها را از دست بدهد و اگر کوتاهی از سوی دولت صورت گیرد ضربه خواهند دید.

امام جمعه هشترود گفت: مردم قدردان زحمات  دولت است و مردم و مسئولان در کلیت از دولت دفاع و حمایت همه جانبه دارند و می‌خواهند در اقتصاد با اقدام و عمل مردم را خوشحال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.