قدس آنلاین- تبریز: مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب از بهره‌برداری کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) بناب با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی آغاز می‌شود.

احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب/ بهره‌برداری از کلینیک تخصصی در آینده نزدیک

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حمیدرضا عزیزالهی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب، با ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله حوزه بهداشت این شهرستان اظهار داشت: در طول سال 94 بالغ بر 390 هزار و 758 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان بناب مراجعه کردند که بر اساس جمعیت شهرستان در طول سال کل جمعیت شهرستان 82.8 بار به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: تا پایان سال 92 شصت درصد زایمان‌ها در شهرستان به صورت سزارین بود که این رقم در سال 94 به 39 درصد کاهش یافته است.

عزیز‌اللهی سپس از تکمیل و بهره‌برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) بناب در 140 مترمربع با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار  در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با واگذاری زمین مورد نیاز عملیات احداث ساختمان مؤسسه سلامت نیز در بناب آغاز خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب توسعه فضای اورژانس، توسعه فضای بخش جراحی، پانسیون 8 واحدی بیمارستان شهدا و تکمیل کادر پزشکی مورد نیاز را از جمله برنامه‌های آتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام و اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز در بودجه سال 95 شاهد آغاز احداث بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان باشیم.

عزیزاللهی با اشاره به افزایش روزافزون بیماری دیابت در جامعه خواستار استفاده از کشمش به جای قند در سطح ادارات شهرستان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.