۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 371740

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ تجمع دانشجویان در اعتراض به خباثت‌های دولت آمریکا در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد.

خباثت های دولت آمریکا تمامی ندارد

به گزارش خبرنگار ما دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان در اعتراض به رفتارهای دولت آمریکا پس از برجام و دستبرد به اموال مردم ، امروز یکشنبه پس از نماز ظهر و عصر در مزار شهدای گمنام این دانشگاه تجمع خواهند کرد.
گرجی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان از برگزاری تجمع  دانشجویان در اعتراض به رفتارهای دولت آمریکا در مزار شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به جهت گیری های دولت آمریکا حتی پس از برجام و دستبرد به اموال مردم ایران، در سالروز واقعه طبس و شکست آمریکایی ها دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان صدای اعتراض خود را با تجمع در گلزار شهدای گمنام دانشگاه به گوش جهانیان خواهند رساند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از این تجمع این است که به افکار عمومی اعلام کنیم خباثت های دولت آمریکا تمامی ندارد و دولتمردان این کشور در تکرار رفتارهای قبلی خود این بار در لباسی جدید از طریق گفتگو و تعامل در حال جنایت علیه حقوق ملت ایران هستند.
گرجی در پایان گفت: این تجمع ظهر امروز مصادف با سالروز واقعه طبس، پس از اقامه نماز در مقابل مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.