منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس پنجم خبرگان قطعا از دوره‌های قبل قوی‌تر، به روزتر و در اختیار نظام و ملت ایران خواهد بود.

خبرگان آینده قوی‌تر از دوره‌ گذشته است/هیات رئیسه خوبی خواهیم داشت
آیت‌الله علی اسلامی، منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با مهر، اظهار کرد: مجلس خبرگان دوره پنجم که در اوایل خرداد شروع به کار خواهد کرد، به عنوان یک بازوی قوی برای نظام، رهبری و ولایت خواهد بود.
وی افزود: مجلس پنجم خبرگان رهبری قطعا از دوره های قبل قوی‌تر و به روزتر و در اختیار نظام و ملت ایران خواهد بود.
آیت‌الله اسلامی با اشاره به ویژگی‌های رئیس مجلس آینده خبرگان تاکید کرد: برداشت ما این است که هم هیات رئیسه و هم ریاست خبرگان پنجم اگر از گذشته محکم‌تر و قوی‌تر نباشد، ضعیف‌تر نیست.
وی ادامه داد: با شناختی که ما نسبت به منتخبین این دوره خبرگان داریم، چه منتخبین قبل و چه منتخبین جدید، امیدواریم هیات رئیسه و ریاست خوبی برای مجلس پنجم خبرگان رهبری داشته باشیم.
منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ادامه تفکر آیات یزدی و مصباح در مجلس پنجم خبرگان رهبری تصریح کرد: انگلیس خیلی تلاش کرد در مجلس خبرگان نفوذ کند و در انتخابات آن تاثیر بگذارد، بنابراین ما باید در مجلس خبرگان ابتدا یک سیلی محکم از طرف ملت ایران و رهبری معظم انقلاب به انگلیس و امثال انگلیس بزنیم تا دیگر از این غلط ها نکنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.