به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ مسعود اقلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام مطلب فوق در جمعی از تشکل‌های کارگری و پیمانکاران استان که به مناسبت هفته کار و کارگر با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کرده بودند افزود: ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه که به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است نشان دهنده آن است که کارگران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران از عوامل تأثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

کارگران ، پیمانکاران و سرمایه گذاران از عوامل تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

وی گفت: با کمک مسئولان می‎توان به خوبی این شعار را عملی کرد و توسعه داد.

مسعود اقلامی با اشاره به برگزاری برنامه‎های مختلف در هفته کارگر تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر، افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری و عیادت از کارگران بستری شده در بیمارستان‎های ملایر و همدان از جمله این برنامه‎هاست.
وی دیدار کارگران با مقام معظم رهبری را از برنامه‎های شاخص دانست و ادامه داد: در این هفته مسابقات والیبال کارگران، برنامه‎ طبیعت‎گردی و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس نیز تدارک دیده شده است.
مدیرکل کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه کارگران از 5 تا 11 اردیبهشت ماه می‌توانند با 50 درصد تخفیف از مجتمع تله‎کابین، سورتمه گنجنامه و غار علیصدر استفاده کنند، افزود: کارگران می‌توانند 11 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 21 به صورت رایگان از باغ‎موزه دفاع مقدس استان نیز دیدن کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.