قدس آنلاین - یزد : استاندار يزد با اشاره به طرح‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در دولت تدبير و اميد گفت : اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت اميدواري و آرامش را در جامعه افزايش داده است

 طرح تحول نظام سلامت اميد را در جامعه افزايش داده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد ميرمحمدي  در همايش ملي سلامت با عنوان«غلبه بر ديابت» با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي  و هيأت همراه، برگزارشد  ضمن تسليت سالروز شهادت شهيد«محمد منتظر قائم» اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت در دولت يازدهم خدمت بزرگي به مردم ايران كرده و با اجراي اين طرح بسياري از هزینه‌های درماني مردم کاهش‌یافته است.

وی افزود : مردم استان يزد به سخت‌کوشی، تلاش و قناعت شهره هستند و برگزاري اين همايش ملي در اين استان نشان می‌دهد كه براي مبارزه با بيماري ديابت نيز عزم خود را جزم نموده‌اند.

ميرمحمدي تصريح كرد: سلامت جسمي و رواني هر فرد می‌تواند در سلامت اجتماعي تأثيرگذار باشد و مقاوم‌سازی افراد در برابر بیماری‌ها می‌تواند كمك زيادي در پيشگيري از ناهنجاری‌های اجتماعي ازجمله عصبانيت، خشونت، پرخاشگري و بی‌حوصلگی نمايد.

استاندار گفت : خوشبختانه در جامعه پزشكي استان اين همت و تلاش ديده می‌شود كه بسياري از بیماری‌های واگيردار و غیر واگیر در استان درمان و براي پيشگيري از آن‌ها اقدامات شايسته انجام شود و اين خدمت‌رسانی تنها به مردم استان محدود نمی‌شود بلكه 45 درصد از تخت‌های بيمارستاني يزد به افراد غيربومي اختصاص‌یافته است.

میرمحمدی در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با تجهيز امكانات پزشكي استان يزد، اين خدمات پزشكي افزايش يابد و با سيستم غذايي مناسب جامعه‌ای بانشاط و اميدوار داشته باشيم.
گفتني است در پايان اين همايش از استاندار يزد، دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشكي شهيد آيت ا... صدوقي(ره) يزد و برگزيدگان حوزه سلامت كشور در سال 95 با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.