قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ مدافعین حرم در واقع از میان بندگان خدا انتخاب شده‌اند تا در مقابل دشمن خبیث و تروریست‌های تکفیری بایستند.

قدردانی از رزمندگان مدافع حرم استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس و کارکنان این شورا با حضور در منازل 9 نفر از  مدافعین حرم استان که اخیراً از مأموریت مستشاری سوریه برگشتند از ایثارگری و فداکاری و افتخارآفرینی آنان تجلیل کردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دیدار یکی از این مدافعین حرم با اشاره به اجر و پاداش الهی جهاد در راه خدا گفت: مدافعین حرم در واقع از میان بندگان خدا انتخاب شده‌اند تا در مقابل دشمن خبیث و تروریست‌های تکفیری بایستند.

علی گرجی مدافعین حرم را به معنای واقعی کلمه انسان‌های دلیر و شجاع خواند و افزود: مدافعین حرم هماهنگونه که ولی امر مسلمین فرمودند امتیازاتی همچون «اقدام دواطلبانه، اعتقاد خالصانه، پشت کردن به تعلقات زندگی و دفاع از حریم اهل بیت(ع)» برایشان در محضر خدای متعال ثبت می‌شود.

گرجی در بخش دیگری از سخنانش با آرزوی سلامتی و موفقیت همه رزمندگان مدافع حرم کشور تصریح کرد: به فضل الهی امیدواریم دشمنان اسلام و مسلمین هرچه زودتر ریشه کن شوند و مناطق و اماکن مقدس اسلامی به محل عبادت بندگان خالص خدا مبدل گردند.

گفتنی است این مدافعین حرم پیش از این نیز همواره یار و یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی بوده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.