یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان قضایی کشور درباره ارجاع ۱۳ پرونده دانشجوی بورسیه از سوی وزارت علوم به قوه قضاییه گفت: دانشجویان بورسیه وزارت علوم را برای طرح شکایت به رسمیت نمی‌شناسند.

دانشجویان بورسیه وزارت علوم را برای طرح شکایت به رسمیت نمی‌شناسند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی عزیزی یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان قضایی کشور درباره ارجاع 13 پرونده دانشجوی بورسیه از سوی وزارت علوم به قوه قضاییه  اظهار داشت: حدود 3700 دانشجو و فارغ التحصیل بورسیه درگیر این پرونده هستند و تقریبا همه دانشجویان با مشکلات ناشی از نقشه‌های شوم وزارت علوم دست و پنجه نرم می‌کنند و هنوز برای ما مشخص نیست 13 پرونده از کجا آمده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و دستور استثنا شدن دانشجویان بورسیه از شمول مصوبه 630 شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اساسا دانشجویان بورسیه، وزارت علوم یعنی عامل ظلم به دانشجویان بورسیه را برای طرح شکایت به رسمیت نمی‌شناسند که بخواهند از طریق آن ها اقدامی را انجام دهند.

این دانشجوی بورسیه در ادامه به جدید بودن این رویه در قوه قضاییه پرداخت و با بیان اینکه دانشجویان بورسیه تنها خواهان رسیدگی بی طرفانه در دادگاه صالحه هستند، گفت: اینکه گفته شود قوه قضاییه از وزارت علوم یعنی یکی از طرفین دعوا و متهم اصلی بخواهد که شاکیان خود را به دیوان عدالت اداری معرفی کند قدری مبهم است. چگونه یکی از طرفین دعوا که از قضا متهم به زیرپا گذاشتن قوانین و بی طرفی است، میتواند درباره شاکیان خود اظهار نظر بی طرفانه کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.